کدخبر :179076 پرینت
05 مرداد 1394 - 18:01

لو رفتن سارق با انتشار تصاویر خصوصی در شبکه های اجتماعی

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر خبر داد: فردی که پس از سرقت گوشی های تلفن همراه شهروندان تصاویر خصوصی وخانوادگی آنها را در شبکه های اجتماعی منتشر می کرد شناسایی و دستگیر شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر، گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه گوشی تلفن همراه وی به سرقت رفته و  تصاویر خصوصی و خانوادگی وی از طریق شبکه های اجتماعی منتشر شده، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ احمدی، افزود: پس از بررسی ها و انجام اقدامات گسترده فنی و تلاش شبانه روزی کارشناسان پلیس  فتا  ، متهم  شناسایی و  در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در تحقیقات به عمل آمده متهم پس از مواجهه با مستندات پلیس به جرائم ارتکابی اقرار و عنوان داشت با استفاده از گوشی سرقتی، اطلاعات شخصی و عکس های خصوصی که در گوشی ذخیره بود  را برای مقاصد شوم خود در شبکه های اجتماعی منتشر می کردم.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر به همشهریان توصیه کرد:افرادی که با تهدیدات مشابه مواجه می شوند بجای پنهان کاری و التماس متهم، درسریع ترین زمان ممکن با پلیس تماس تا به موقع ادله جرم کشف و متهم دستگیر شود.

وی تاکید کرد: ذخیره کردن اطلاعات و تصاویر شخصی برروی تلفن های همراه و قرار دادن این گونه عکس ها برروی پروفایل یا رد و بدل کردن در شبکه های اجتماعی،کاملا اشتباه است و عواقب جبران ناپذیری را به  بدنبال دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر گفت: از عموم مردم درخواست داریم در صورت مواجهه با موارد مشابه و سایر جرایم رایانه ای مراتب را سریعاً از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.