کدخبر :178963 پرینت
03 مرداد 1394 - 16:18

وزیر ارتباطات در جلسه شورای اداری همدان، خبر داد:

موفقت با انتخاب همدان به عنوان مرکز پایلوت دولت الکترونیک

وزیر ارتباطات در جلسه شورای اداری همدان، گفت: مرکز ماهواره اسدآباد به عنوان یکی از مراکز تله هاوس (Telehouse) شرکت ارتباطات زیرساخت، برای مدیریت ترافیک کشور، در نظر گرفته می شود.

متن خبر

به گزارش سیتنا، دکتر واعظی افزود: در کشور، حداکثر 2 یا 3 مرکز تله هاوس خواهیم داشت که یکی از آنها مرکز اسد آباد خواهد بود.

واعظی با بیان اینکه با انتخاب همدان به عنوان  مرکز پایلوت دولت الکترونیک، موافقم، افزود: ان شاءالله برای اجرای آن برنامه ریزی می کنیم.

واعظی در خصوص ICT در استان همدان، گفت: افتتاح های امروز نشانگر آن است که اقدامات خوبی در استان انجام شده و زیرساختهای شبکه ملی اطلاعات به سرعت در حال تکمیل است.

وزیر ارتباطات اظهار کرد: از شبکه های اجتماعی داخلی حمایت می کنیم و امیدواریم مردم نیز از این شبکه ها حمایت کنند.

وی با اشاره به اینکه دولت در راستای خدمت به مردم و با حمایت خود مردم فعالیت می کند؛ ادامه داد: آن چیزی که برای دولت مهم است؛ احیای اخلاق و ارزشهای اسلامی است.

واعظی ادامه داد: دکتر روحانی گفتند که ما می خواهیم دولت راستگویان باشیم چون ملت ایران مردمی راستگو هستند.

وی ادامه داد: در حال حاضر اعتماد خوبی بین دولت و ملت ایجاد شده است، البته  شرمنده مردم هستیم که هنوز نتوانستیم مسئله اشتغال و معیشت مردم را کاملاً حل کنیم اما با تمام توان پیگیری خواهیم کرد .

وزیرارتباطات اظهارکرد: در فرایند هسته ای استراتژی برد-برد را در نظر گرفته ایم و بنابراین توانستیم موفق شویم.

دکتر واعظی خاطر نشان کرد: اینکه قطعنامه 2231 شورای امنیت در مورد ایران با همکاری خود ایران تدوین می شود، اتفاقی است که در تاریخ مصوبات شورای امنیت بی سابقه بوده است و اتفاق بسیار مهمی است.

دکتر واعظی تصریح کرد: اگر مقاومت مردم و هوشمندی مقام رهبری نبود امکان پیروزی وجود نداشت.

واعظی با بیان اینکه دست منتقدان دلسوز را می بوسیم افزود: انتقاد خوب و منصفانه باعث ایجاد وحدت و همدلی می شود اما لازم است به تفاوت تخریب و انتقاد توجه کنیم.

وی تصریح کرد: به تخریب کننده ها باید گفت: چرا قطعنامه هایی که باعث ایجاد تحریم شد کاغذ؛ پاره و بی اهمیت بود اما قطعنامه ای که همه محدودیت ها و تحریم ها را برداشته است باید لغت به لغت بررسی و مورد مناظره قرار گیرد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.