با حفظ برند آشنای اول، امور تلفن ثابت در مخابرات ایران انجام خواهد شد
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، گفت: با ایجاد معاونتهای جدید در شرکت مخابرات ایران، این معاونتها وظایف شرکت تلفن ثابت را انجام داده و برند آشنای اول نیز حفظ خواهد شد.
دکتر "داوود زارعیان" در گفتوگو با خبرنگار سیتنا (CITNA.IR) پیرامون طرح ادغام شرکت ارتباطات ثابت در شرکت مخابرات ایران، گفت: با اجرای این ادغام، برند آشنای اول حفظ میشود تا با حفظ برند بتوانیم امور مربوط به تلفن ثابت را توسط مخابرات ایران انجام دهیم.
سخنگوی شرکت مخابرات ایران در همین راستا اذعان داشت: ما در طرح آینده نگاری مخابرات، بحثی تحت عنوان ادارهی یکپارچه و منسجم مخابرات داشتیم و این امر به تغییراتی نیاز داشت.
وی با ضروری دانستن تغییر ساختار در بدنهی شرکت مخابرات ایران برای اجرایی کردن مدیریت یکپارچه، تاکید کرد: در این تغییر و تحول ساختاری در مخابرات، تلاش شد تا نقشی برای تلفن ثابت تعریف کنیم تا مدیریت این بخش را در بخشهای مختلف مخابرات در یک قالب یک واحد تجاری داشته باشیم.
دکتر زارعیان در تشریح علل ایجاد و شکل دهی شرکت تلفن ثابت، ابراز داشت: در مرحلهی اولیه، این طرح به صورت تشکیل یک شرکت مورد تایید قرار گیرد و ما در این واحد، نیروهای هلدینگ خود را توزیع کرده بودیم و به همین دلیل تغییرات اساسی رخ نداد.
وی در تشریح این روند خاطرنشان کرد: بعد از مدتی تصمیم بر آن شد تا بخشهایی که برای فعالیت تلفن ثابت ضرورت داشت و در مخابرات ایران موجود نبود، در این شرکت ایجاد کنیم و همچنین بخشهایی که در مخابرات ایران فعال است، امور تلفن ثابت را در کل کشور انجام دهد.
سخنگوی مخابرات ایران با اشاره به ایجاد چند معاونت جدید در شرکت مخابرات ایران برای پیشبرد امور و افزایش سطح بهرهوری سازمانی، گفت: در مخابرات ایران چند معاونت مانند معاونت تجاری، تدارکات و دیگر معاونتهای ضروری اضافه خواهد شد که به این ترتیب امور تلفن ثابت را مستقیم انجام داده و برند آشنای اول نیز حفظ خواهد شد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید