سامانه نظارتی بانک شهر، امانتدار و انعکاسدهنده پیامهای شهروندان
همزمان با سالگرد تاسیس سامانه نظارتی بانک شهر، مدیرعامل این بانک گفت: وظیفه این سامانه امانتداری و انعکاس صحیح پیامهای شهروندان است.
به گزارش سیتنا، دکتر پورزرندی ابراز کرد: قدردان زحمات شهروندانی هستیم که از طریق ارتباط با این سامانه در جهت بهبود شرایط و خدمات این بانک سهیم بودهاند و معتقدیم که این عزیزان از برترین مشتریان فعال بانک بوده و شایسته تقدیر هستند.
مدیرعامل و نایب رئیس هیئتمدیره بانک شهر، اظهار داشت: سامانه نظارتی 8655 به عنوان نخستین نمونه اینچنینی در شبکه بانکی کشور، از طریق شنیدن صدای مشتریان توانسته است بیش از 50 درصد از مشکلات را برطرف کند.
سیدجلال ضیائیان، مدیر امور بازرسی و نظارت بانک نیز در ادامه گزارشی از روند فعالیت این سامانه در طول عمر یک ساله آن شامل تهیه و تدوین ساختار سازمانی و وظایف سامانه، ایجاد یکپارچگی در حوزه پشتیبانی خدمات مشتریان و نظارت، نصب و راهاندازی سامانههایCall Center و CRM، ایجاد صندوق صوتی مدیران، تشکیل جلسات ارتباط مستقیم و دریافت و پیگیری نزدیک به 189هزار پیام از سوی شهروندان ارایه کرد.
بر این اساس، سامانه نظارت و ارتباطات مردمی (8655)، با هدف تحقق شعار محوری"بانک شهر، بانک پاسخگو" با ماموریت تضمین سلامت سازمانی از طریق توسعه ارتباطات محیطی و ترویج فرهنگ مسئولیتپذیری و پاسخگویی، از تاریخ 22 اردیبهشت ماه سال 93 راهاندازی شد.
گفتنی است، سامانه نظارت و ارتباطات مردمی (8655) از طریق شماره تماس 8655، پیام کوتاه 5000208655، پست الکترونیک 8655@shahr-bank.ir و مراجعه به سایت بانک شهر به نشانی www.shahr-bank.ir آماده پاسخگویی به شهروندان و همکاران است.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید