کدخبر :177254 پرینت
03 خرداد 1394 - 18:46

موج جدید اتهام‌زنی علیه فردوسی‌پور

موج جدید اتهامات علیه عادل فردوسی‌پور؛ خبری که یکی از رسانه‌ها زده و مدام گروهی از مخالفان او دست به دستش می‌کنند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، «خبرآنلاین» نوشت: عادل فردوسی‌پور، مجری کارشناس سرشناس برنامه 90 در یک سال گذشته برای آنچه فکر می‌کرد خواسته مردم ایران است، ایستاد و جنگید تا کارلوس کروش در ایران بماند و تیم ملی فوتبال ایران از داشتن یک مربی کلاس جهانی بهره‌مند باشد.

فارغ از همه ایرادهایی که یک انسان حتی اگر کارلوس کروش پرتغالی باشد، فردوسی‌پور بنایش را بر این گذاشت که فوتبال ایران نیاز به یک مربی کلاس جهانی دارد؛ کسی که بهترین انتخاب پیش روی فوتبال ما بود، مردم دوستش داشتند و باور کرده بودند با او به موفقیت می‌رسند. این اما چیزی نیست که منتقدان مرد پرتغالی می‌گویند. هر روز انتقادهایشان تندتر می‌شود و اتهاماتشان غیرقابل باورتر اما با این شکل انتقاد تنها موج محبوبیت کارلوس را بین افکار عمومی افزایش می‌دهند. این انتقادها البته تنها مثل آنچه مایلی‌کهن گفته بود، نیست که مثلا همه کارشناسان نخبه فوتبال خواهان رفتن کروش باشند و تنها چند کارشناس رسانه‌ای ناآشنا با فوتبال، حامی کروش. آنچه بعد از برچسب‌هایی چون کروشی‌پور و ... باعث توهین می‌شود نشر اخباری بی‌اساس است درباره روابط با مربی خارجی. اینکه چند رسانه منتقد، یک مجری سرشناس را متهم کنند رفت و آمدهای زیادی به خانه سرمربی تیم ملی دارد و بعد از این نوشته این طور جمع‌بندی کنند که او از دایره عدالت خارج شده است.

نوع نگارش اخباری از این دست و اتهام‌زنی برای مجری سرشناس تلویزیون، آن هم به استناد گفته‌های یکی از کارکنان هتل المپیک درباره رفت و آمدهای شبانه فردوسی‌پور به اتاق کارلوس کروش در حالیکه اردوهای تیم ملی مدت‌هاست که در هتل آزادی برگزار می‌شود و خانه سرمربی تیم ملی هم در برج ایران‌زمین شهرک غرب است، غیر از اینکه اساس اخباری از این دست را به شدت پایین می‌آورد رسانه منتشرکننده خبر را هم با چالش اعتبار مواجه می‌سازد.

فارغ از اعتبار این گفته یا گفته‌های مشابهی از این دست، تنها یک سوال باقی می‌ماند؛ سوالی که بی‌شک مدیران عالی صداوسیما با تمام هزینه‌ای که کارکردن با عادل فردوسی‌پور و گریزهای مدام او از خط قرمزها برایشان به همراه داشته، حتما بارها از خود پرسیده‌اند و برایش به جوابی رسیده‌اند. به راستی اگر یکی مثل فردوسی‌پور با برند برنامه‌ای چون 90 که خودش بنا کرده، می‌خواست کاسبی کند، الان آورده زندگی‌اش چقدر بود؟ آیا نمی‌توانست پولدارتر از فدراسیون فوتبال باشد و خودش کارلوس کروش را استخدام کند و به هر تیمی که می‌خواهد بفرستد؟ فقط یک‌سری عملیات ساده ریاضی نیاز دارد برای رسیدن به اعداد نجومی. پربیننده‌ترین برنامه تلویزیون را ضرب در ساعتش کنید و بعد در طول هر هفته برای 15 سال، به همه آنچه نیاز است، می‌رسید.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.