کدخبر :177016 پرینت
20 اردیبهشت 1394 - 19:13

همزمان با سالگرد تاسیس سامانه نظارت و ارتباطات مردمی (8655)؛

مدیرعامل بانک شهر پاسخگوی شهروندان

همزمان با سالگرد تاسیس سامانه نظارتی بانک شهر، مدیرعامل این بانک از طریق شماره 8655 پاسخگوی شهروندان خواهد بود.

متن خبر

به گزارش سیتنا، دکتر حسین محمدپورزرندی در ادامه برگزاری جلسات هفتگی ارتباط مستقیم تلفنی مدیران بانک شهر با مشتریان، این هفته از طریق ارتباط مستقیم تلفنی با شماره‌8655 ، روز سه شنبه 22 اردیبهشت و همزمان با سالگرد تاسیس سامانه نظارت و ارتباطات مردمی این بانک ، از ساعت 14 تا 16 در محل ساختمان جدید این سامانه پاسخگوی سئوالات مشتریان و شهروندان این بانک خواهد بود .

بر این اساس، سامانه نظارت و ارتباطات مردمی (8655) ، با هدف تحقق شعار محوری" بانک شهر، بانک پاسخگو" با ماموریت تضمین سلامت سازمانی از طریق توسعه ارتباطات محیطی و ترویج فرهنگ مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی ،22 اردیبهشت ماه سال93راه‌اندازی شد. 

گفتنی است، سامانه نظارت و ارتباطات مردمی (8655) که پیش از این در ساختمان بیهقی مستقر بود، به محل ساختمان یادگار امام منتقل شده است. 

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.