میزان رضایت مردمی از سرویس دهی اپراتورها در نوروز امسال در چه حدی بود؟

میزان رضایت مردمی از سرویس دهی اپراتورها در نوروز امسال در چه حدی بود؟
کاربران سیتنا با شرکت در نظرسنجی این پایگاه خبری به سوال "رضایت شما از سرویس دهی کدامیک از اپراتورها در ایام نوروز امسال بیشتر بوده است؟" پاسخ دادند.

به گزارش سیتنا، با پایان نظرسنجی این پایگاه خبری تحت عنوان سوال "رضایت شما از سرویس دهی کدامیک از اپراتورها در ایام نوروز امسال بیشتر بوده است؟" نتایج ذیل حاصل شد:

همراه اول: 45 درصد - رایتل: 29 درصد - ایرانسل: 26 درصد .

گفتنی است؛ در نوروز امسال و با دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، کمیته‌ای تشکیل و به صورت شبانه‌روزی و در نقاط مختلف کشور شبکه‌های تلفن ثابت، تلفن‌همراه و اینترنت را زیرنظر داشت تا ارتباطات مردم در این ایام با حداقل مشکل برقرار شود.

انتهای پیام


Source URL: https://www.citna.ir/news/173900/میزان-رضایت-مردمی-از-سرویس-دهی-اپراتورها-در-نوروز-امسال-در-چه-حدی-بود؟