کدخبر :172477 پرینت
01 بهمن 1393 - 11:24

آغاز فعالیت مجدد کمیسیون فروشگاه ها در سازمان نصر تهران

مسئول کمیسیون فروشگاه های سازمان نصر تهران برنامه های این کمیسیون در دوره جدید فعالیت آن را اعلام کرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی سازمان نصر تهران، حسن بیگی، مسئول کمیسیون فروشگاه های IT سازمان از آغاز فعالیت منظم و منسجم این کمیسیون خبر داد و گفت: با همکاری فعالان قدیمی و همکاران جدیدمان درحوزه فروشگاه ها، رئوس برنامه و اهداف فعالیت کمیسیون فروشگاه ها را تعریف کردیم و از تمامی فعالان علاقمند در بازار فروشگاه های فناوری اطلاعات دعوت می کنیم تا برای مشارکت دراین کمیسیون اعلام آمادگی کنند.

بیگی با اشاره به برنامه های این کمیسیون با هدف"افزایش انسجام و اتحاد میان فروشگاه های فناوری اطلاعات" ادامه داد: کمیسیون فروشگاه ها، درچهارمین دوره هیات مدیره سازمان نصر تهران قصد دارد از طریق تشکیل منظم جلسات، تسهیلات ویژه ای برای فروشگاه هایIT  ایجاد کند.

بیگی درزمینه تقویت ارتباط کمیسیون فروشگاه ها با اعضای قدیمی این حوزه و تعامل تنگاتنگ با "اتحادیه فناوران رایانه تهران" گفت: یکی ازمهم ترین فعالیت های کمیسیون، توسعه ارتباط با اتحادیه فناوران رایانه تهران است؛ دراین مسیر قطعا همکاری نزدیکی با فروشگاه هایIT در حوزه های مختلف خواهیم داشت و بسترهای همکاری فی مابین  را بررسی می کنیم تا ازهرگونه موازی کاری صنفی جلوگیری به عمل آید.

او درتشریح برنامه کمیسیون فروشگاه ها درخصوص "تقویت جایگاه سازمان برای رونق کسب و کار فروشگاه های فناوری اطلاعات" گفت: یکی از برنامه های اصلی کمیسیون، تدوین روش ها و فعالیت هایی به منظور تقویت جایگاه سازمان نزد سازمان های دولتی است تا از طریق مجوز سازمان بتواند درجهت رونق کسب و کار فروشگاه ها اقدام موثری شود.

مسئول کمیسیون فروشگاه های سازمان نصر تهران درخصوص برنامه کمیسیون با هدف "بررسی مشکلات و موانع قانونی فعالیت فروشگاه ها" ادامه داد: مواردی همچون "ضریب اعمال مالیات " و "مشکلات بیمه فروشگاه ها" همواره دغدغه فروشگاه های IT بوده اند؛ کمیسیون فروشگاه ها قصد دارد با تشکیل یک کارگروه تخصصی این مسائل را با تعامل گسترده با سایر نهادهای ذیربط به نتیجه مطلوب برساند.

بیگی در رابطه با " تحلیل و بررسی مشکلات فروش شبکه نمایندگی" در این حوزه، گفت: از دیگر برنامه های کمیسیون فروشگاه ها، تحلیل و ارائه راهکاری به منظور حل مشکلات شبکه نمایندگی فروش محصولات IT است. قصد داریم از طریق برگزاری سمینارهای تخصصی، دعوت از سازمان ها و نهادهای تصمیم ساز و تصمیم گیر و فروشگاه های علاقمند، پتانسیل لازم را دراین حوزه شناسایی کنیم تا از طریق کانال های ارتباطی سازمان این مشکلات مرتفع شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.