کدخبر :172444 پرینت
30 دی 1393 - 02:46

پرداخت ۸ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک پارسیان

عضو هیات مدیره صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان از اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، درمان، ودیعه مسکن و دانشجویی با کارمزد چهار درصد خبر داد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، مهدی رضایی در حاشیه مراسم اهدای جوایز جشنواره کارتخوان بانک پارسیان در خصوص صندوق قرض الحسنه این بانک، افزود: صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان با هدف امر خیر و کمک به ترویج سنت قرض الحسنه تاسیس شده است.

وی اظهار داشت: این صندوق، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج را با ثبت نام در سامانه ازدواج بانک مرکزی به میزان سه میلیون تومان برای هر نفر از زوجین، تسهیلات قرض الحسنه درمان را به میزان دو میلیون تومان و ودیعه مسکن را به میزان ۵ میلیون تومان پرداخت می کند.

عضو هیات مدیره صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان، با تاکید بر لزوم محرومیت زدایی وحمایت اقشار نیازمند، افزود: به همین منظور تسهیلات خوداشتغالی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد نیز از طریق این صندوق پرداخت می شود.

رضایی با بیان آنکه این تسهیلات با کارمزد چهار درصد به متقاضیان پرداخت می شود، اظهار داشت: ۸۰ درصد از منابع جذب شده توسط این صندوق تاکنون پرداخت شده است.

به گفته وی، این صندوق از مهر ماه تاکنون حدود ۸ هزار فقره وام پرداخت کرده که ۶۷۰۰ فقره آن مربوط به بخش تسهیلات ازدواج بوده است. متقاضیان برای دریافت این تسهیلات تنها به یک ضامن نیاز دارند.

یادآور می شود جشنواره کارتخوان بانک پارسیان در تاریخ 19 دی ماه به منظور افزایش ظرفیت شبکه برای پذیرش ابزارهای الکترونیکی بانک پارسیان و ایجاد رضایتمندی هرچه بیشتر برای مشتریان این جشنواره برگزار گردید.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.