کدخبر :9464 پرینت
28 شهریور 1392 - 21:01

پروژه جدید گوگل برای به تاخیر انداختن مرگ

متن خبر

مدیرعامل گوگل خبر داد که شرکت calico با محوریت سالخوردگی، سلامت و درمان توسط گوگل تاسیس می‎شود.

 

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا (citna.ir) به نقل از مک رومرز، "لری پیج" مدیرعامل گوگل اظهار داشت: بر این باوریم که می‎توانیم پیشرفت قابل توجهی در حوزه‎ی سالخوردگی و درمان آن به وسیله‎ی تکنولوژی، با زمان بندی مناسب داشته باشیم.

 

وی ادامه داد: گوگل به دنبال تاسیس شرکتی جدید به نام کالیکو با ریاست ارتور لوینسون یکی از اعضای هیات مدیره‎ی شرکت اپل است که وظیفه‎ی این شرکت، توسعه‎ی تکنولوژی در حوزه‎ی سلامت برای حل کردن مسائل مربوط به سالخوردگی و کهنسالی است.

 

لری پیج، ابراز امیدواری کرد که بتوانند مسائل مهم کهنسالی و سالخوردگی را در دراز مدت توسط تیم تحقیقات حل نمایند و فقط به دنبال سود فصل به فصل نباشند.

 

وی ادامه داد: در بعضی از صنایع 10 تا 20 سال زمان برد تا یک ایده تبدیل به واقعیت شود و مسائل مرتبط به حوزه‎ی سلامت نیز از همان دست ایده‎ها به شمار می‎رود.

 

وی افزود: باید اولیت ما توجه به مسائل اصلی سلامت بشریت باشد و با یک برنامه ریزی درست تا 10- 20 سال آینده، آن اهداف را محقق کنیم.

 

لری پیج در پایان گفت: شرکت کالیکو یک مجموعه‎ی جدا از گوگل خواهد بود که خارج از بخش بازوی تحقیقاتی گوگل ایکس کارش را دنبال خواهد کرد. 

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.