کدخبر :813 پرینت
29 آبان 1390 - 06:48

برقراری 19 میلیون دقیقه مکالمه برای زائران ایرانی بیت الله الحرام

متن خبر

شرکت ارتباطات زیرساخت در 40 روز نخست مراسم حج امسال، موفق شد از طریق هفت میلیون تماس تلفنی حدود 19 میلیون دقیقه مکالمه برای زائران ایرانی بیت الله الحرام بین ایران و عربستان برقرار کند.

 

به گزارش سازمان خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (سیتنا)، مهندس «ابوالفضل انوریان» مدیرکل مهندسی عملیات شبکه سوییچ شرکت ارتباطات زیرساخت و رئیس کمیته اجرایی ارتباطات بین الملل عربستان با اعلام این مطلب، افزود: این میزان مکالمات از طریق 7 میلیون و 500 هزار تماس از ایران به مقصد عربستان با  17 میلیون دقیقه مکالمه تلفنی و یک میلیون و 200 هزار ارتباط تلفنی حجاج ایرانی از عربستان به مقصد کشورمان با حدود 2 میلیون دقیقه مکالمه حجاج ایرانی با بستگانشان در ایران فراهم شده است.

 

وی در ادامه پیش بینی کرد این آمار تا پایان مراسم حج امسال نسبت به سال گذشته تا 30 درصد افزایش یابد.

 

مهندس انوریان با اشاره به این نکته که امسال 97 هزار زائر ایرانی بیت الله الحرام در سرزمین وحی حضور پیدا کردند ، توضیح داد: شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان تنها متولی ارتباطات بین الملل کشورمان تلاش کرده است تمامی درخواست های تلفنی حجاج را با کیفیتی مطلوب از طریق بسترهای ارتباطی خود به سرزمین وحی راهیابی کند.

 

وی تصریح کرد:کارشناسان شرکت ارتباطات زیرساخت در مراکز فنی این شرکت به صورت شبانه روزی کیفیت این ارتباطات را زیر نظر دارند تا در صورت هر گونه اختلال احتمالی ، اقدامات لازم را برای رفع آن به عمل آورند.

 

وی در پایان گفت:تلاش کرده ایم کیفیت ارتباطات تلفنی مسیر های ایران و عربستان نسبت به سال های گذشته از کیفیت بالاتری برخوردار باشد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.