راهکار مدیرعامل شرکت مخابرات برای یافتن عامل اصلی اختلالات اینترنتی در گفتوگو با سیتنا
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در مورد اختلالات و کندی اینترنت طی هفتههای اخیر به سیتنا، گفت: خیلی شفاف خدمتتان عرض کنم این دور باطل شما را به نتیجه نخواهد رساند مگر اینکه همهی بخشهای مسوول دور یک میز بنشینند و در خصوص این مساله در مقابل هم پاسخگو باشند.
"مظفر پوررنجبر" مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در گفتوگوی اختصاصی با خبرنگار سیتنا "citna.ir" در مورد علت اختلالات و کندی اینترنت طی هفتههای اخیر، اظهار داشت: خیلی شفاف خدمتتان عرض کنم این دور باطل شما را به نتیجه نخواهد رساند مگر اینکه همهی اپراتورها، شرکت زیرساخت، وزارت ارتباطات و رگولاتوری دور یک میز بنشینند و در خصوص این مساله هر کدام در مقابل هم پاسخگو باشند و در نهایت شما خودتان به جمع بندی برسید که مشکل از کجاست.
پوررنجبر در ادامه افزود: در حال حاضر اگر یک سرویس با نقصی مواجه شود نمیتوان به سادگی متوجه شد که این نقص از تجهیزات شرکت مخابرات ایران است، یا از ارتباطی است که ایجاد شده و یا از ارتباط پشت به شرکت ارتباطات زیرساخت است و یا از یک اپراتور دیگر است.
وی ادامه داد: برای مثال شما امروز با موبایل همراه اول به ایرانسل زنگ میزنید و جواب نمیگیرید. از کجا میتوانید متوجه شوید که آیا ایرانسل راه نمیدهد یا شبکهی همراه اول دچار مشکل است؟
وی در ادامه توضیح داد: این مسائل کمی پیچیده است و بی انصافی است اگر شما بخواهید که من همین طور به راحتی اظهار نظر کنم که تقصیر مخابرات ایران است یا بخش دیگری.
پوررنجبر در پایان خاطرنشان کرد: این مشکل باید بررسی فنی شود. شما دعوت کنید، من به نوبهی خود قول میدهم که هر کجا نشستی در این خصوص برگزار شود خود من یا نمایندهام حتما در آن جلسه حضور پیدا کنیم.
انتهای پیام
در همین رابطه بخوانید:
معاون وزیر ارتباطات: کندی اینترنت را از زیرساخت و اپراتورها پیگیری کنید، به جمع بندی میرسید!
افزودن دیدگاه جدید