نمایشگاه مطبوعات و غیبت مسوولان وزارت ارتباطات؛ فراموشی یا بیتوجهی
هجدهمین نمایشگاه مطبوعات در حالی به پایان رسید که سکانداران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با 5 شرکت و سازمان متعلقه و وابسته رکورد جدیدی را در توجه و بازدید از این نمایشگاه بر جای گذاشتند.
به گزارش سیتنا به نقل از فارس، هجدهمین نمایشگاه مطبوعات هم تمام شد. چهارم تا دهم آبانماه آنقدر زود گذشت که خیلیها فرصت حضور در نمایشگاه را به دست نیاوردند؛ از بازدیدکنندگان گرفته تا مسئولان.
آنچه از قدیم و هجده دوره برگزاری نمایشگاه مطبوعات در خاطرمان مانده، این است که برگزاری نمایشگاه مطبوعات فرصتی برای بازدید پس دادن به جامعه مطبوعات است.
جامعهای که نمایندگان آن یک سال در تابستان و زمستان و در هر زمانی در کنار خبر و تولیدکنندگان خبر حضور داشتهاند؛ یک سال دید در مقابل یک روز بازدید، توقع گزافی نیست.
و صدالبته که همه در هر آنچه که میکنند مختارند؛ از مردم گرفته تا مسئولان؛ از اتخاذ تصمیمهای مهم کشوری و لشکری تا بازدید از نمایشگاه.
اما در این بین کماهمیتی، بیاهمیتی و بیاعتنایی مسئولان و دستاندرکاران وزارت ارتباطات در نوع خود بسیار در خور توجه است.
در نمایشگاه مطبوعات امسال، این وزارتخانه به کسب رکورد جدیدی در طی هجده دوره برگزاری نمایشگاه م نائل آمد؛ به گونهای که حتی گذر یک نفر از این وزارتخانه نیز به نمایشگاه امسال نیفتاد.
برخی وزارتخانهها که بازدید از نمایشگاه مطبوعات در برنامههای مقام عالی وزارت و معاونین وزارتخانهشان جا نگرفته بود؛ برای جبران، مدیران روابط عمومی راهی نمایشگاه شدند تا شاید بهانه نگارش یادداشتهای اینچنینی را به دست اهالی مطبوعات نداده باشند.
که دستگاه وزارتخانهای ارتباطات و فناوری اطلاعات با پنج سازمان و شرکت متعلقه و وابسته، این حداقل را نیز رعایت نکرد.
البته وزارت ارتباطات در این رکوردزنی تنها نبود و دیگر شرکتهای مرتبط و بزرگان بازار ICT، زحمت مراجعه به نمایشگاه را به خود ندادند.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید