کدخبر :632 پرینت
06 آبان 1390 - 20:11

دستگیری هشت سرشاخه‌ی «کوئست نت» در مشهد

متن خبر

رییس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی از دستگیری هشت سردسته شرکت‌های هرمی که در شهر مشهد فعالیت گسترده‌ای در عضوگیری و تشکیل این نوع شرکت‌ها داشتند، خبرداد.

 

به گزارش سازمان خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (سیتنا) به نقل از ایسنا، سرهنگ بیدمشکی دراین‌باره گفت: در پی وقوع چندین فقره شکایت مبنی بر کلاهبرداری تحت عنوان شرکت‌های هرمی، پرونده در اختیار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت که با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع، اکیپی از کارآگاهان مسئول رسیدگی به این پرونده شدند.

 

رییس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی ادامه داد:پس از استماع اظهارات شاکیان، محل شرکت که یک ساختمان استیجاری بود شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه هشت عضو و سرشاخه‌های شرکت هرمی کوئست نت «QI» دستگیر و در بازرسی از این محل، تعدادی جزوات آموزشی و سیستم‌های کامپیوتری در رابطه با شرکت‌های هرمی کشف و ضبط شد.

 

به گفته بیدمشکی پس از انتقال متهمان به پلیس آگاهی و انجام تحقیقات مشخص شد هر یک از متهمان نزدیک به 30 زیر مجموعه دارند که این افراد را از شهرستان‌های مختلف به بهانه کار در مجتمع‌های صنعتی به مشهد کشانده و مجبور به تبلیغ درباره شرکت هرمی و فعالیت‌های آن کرده‌اند.

 

رییس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی اضافه کرد: پس از اتمام تحقیقات، پرونده به همراه متهمان و مدارک مکشوفه به مراجع قضایی تحویل داده شد. 

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.