کدخبر :6295 پرینت
06 فروردین 1392 - 06:48

غیرفعال کردن پیغام ارسال خطا در کامپیوتر

متن خبر
گاهی نمایش پیغام های خطا به صورت پی در پی کاربران را دچار مشکل می کند.در این ترفند نحوه غیر فعال کردن آنها را به شما آموزش می دهیم.
به گزارش سیتنا به نقل از باشگاه خبرنگاران، به طور پیش فرض ویندوز xp پس از بروز خطا در یکی از برنامه های مایکروسافت پیغامی را نمایش می دهد که قصد ارسال آن خطا به مایکروسافت را نشان می دهد . برای غیر فعال کردن این کار و همچنین پیغام نمایش داده شده بر روی My Computer کلیک راست کنید و سپس properties را انتخاب نمایید.
وارد قسمت advanced شوید و در پایین پنجره بر روی قسمت Error Reporting کلیک کنید. برای غیر فعال کردن این پیغام Disable Error Reporting را انتخاب نمایید و سپس کلید OK را بزنید.
انتهای پیام
نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.