کدخبر :4613 پرینت
21 آبان 1391 - 20:28

دلیل اختلال یکشنبه در شبکه‎ی شتاب چه بود؟

متن خبر
مدیر اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی گفت: هر چند یکشنبه شبکه شتاب با مشکلاتی مواجه شده بود اما هم اکنون اختلال جدی وجود ندارد و تنها به دلیل مراجعات زیاد به خودپردازها ، شبکه کند است.

به گزارش سیتنا به نقل از ایرنا، ناصر حکیمی افزود: شبکه شتاب از ساعت 11 و 30 دقیقه تا 12 و 30 دقیقه با اختلالات زیادی مواجه شده بود که این مشکل هم اکنون رفع شده است.

وی با اشاره به تعدد مراجعات در روز یکشنبه به شبکه شتاب اظهار داشت: علت اختلال و مشکل این شبکه هم اکنون در حال بررسی است و هنوز دلیل اصلی اختلال مشخص نشده است.

حکیمی تصریح کرد: البته دو بانک با اختلال جدی مواجه شده بود که تلاش شده مشکلات آنها رفع شود.

مدیر اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی در پایان تصریح کرد: البته این امکان وجود دارد که شبکه شتاب با قطعی های محدود مواجه شود اما این مشکل جدی نیست.

یادآور می شود، هر ماه پس از واریز یارانه های نقدی و مراجعه گسترده مردم به بانکها و دستگاههای خودپرداز، به طور معمول شبکه شتاب با اختلالاتی مواجه می شود که البته مدیر اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی اختلال یکشنبه شبکه شتاب را مشکلی شبکه ای اعلام کرد و واریز یارانه ها را دلیل قطع و وصل این شبکه ندانست.

البته برخی مراجعین به فروشگاهها در بخش های مختلف شهر تهران تا یکشنبه عصر هم با قطعی شبکه شتاب بانک ملی مواجه بودند و امکان استفاده از کارت عابر بانک این بانک وجود نداشته است.

انتهای پیام
نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.