کدخبر :4383 پرینت
29 مهر 1391 - 19:08

همراه اول افزایش تعرفه‎ی مکالمات سیم‌کارت‎های حجاج ایرانی در عربستان را رد کرد

متن خبر

همراه اول در واکنش به شکوائیه‎ی جمعی از حجاج بیت الله الحرام در خصوص افزایش تعرفه‎ی مکالمات این اپراتور برای سیم‌کارت‎های حجاج ایرانی در عربستان، هرگونه تغییر تعرفه را رد کرد.

به گزارش سیتنا، روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: در چند روز گذشته، شائبه‌ای به نقل از تعدادی از حجاج مشترک همراه اول، در برخی رسانه ها منعکس شده بود مبنی بر این که تعرفه رومینگ برای سیم کارت‌های همراه اول در عربستان، بیشتر از مقدار اعلام شده قبلی، اعمال می‌شود.

همراه اول نظر به اهمیت موضوع، بلافاصله بررسی کامل مکالمات صورت گرفته در سیم کارتهای دائمی و اعتباری حاضر در عربستان را در دستور کار خود قرار داد و یقین حاصل شد که هیچ گونه تغییر و یا خطایی در محاسبه هزینه ارتباطات حجاج همراه اولی در موسم حج رخ نداده است.

همراه اول تأکید کرده فارغ از تغییرات قیمت ارز، همان طور که پیش از آغاز موسم حج وعده داده شده است، برای سیم کارت‌های دائمی و اعتباری حجاج همراه اولی، تعرفه هر دقیقه مکالمه 700تومان، مکالمه دریافتی دقیقه‌ای 350 تومان، ارسال پیامک 300تومان و دریافت پیامک رایگان است.

همراه اول بر رعایت کامل این تعرفه‌ها وفادار است و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی که نماینده‌ای هم به عربستان اعزام کرده است نیز به عنوان نهاد ناظر قانونی، بر عملکرد اپراتورها نظارت دقیق دارد.

 

گفتنی است؛ برابر شکوائیه ای که به امضای جمعی از حجاج مشترک همراه اول رسیده، ادعا شده است که بهای مکالمات دریافتی از ایران که قبلا 350 تومان ذکر شده بود، به مبلغ 600 تومان افزایش یافته و بهای مکالمه با ایران که 700 تومان وعده داده شده بود، اکنون 2400 محاسبه و از حساب کاربران کسر می شود.
انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.