کدخبر :4055 پرینت
01 مهر 1391 - 17:47

توصیه‎های مخابراتی رگولاتوری به حجاج بیت الله الحرام

متن خبر

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با صدور اطلاعیه‎ای در رابطه با استفاده‎ی زائرین محترم حج تمتع از سیم کارت‌‎های تلفن همراه مواردی را مورد توجه قرار داد.
 
به گزارش سیتنا متن این اطلاعیه به قرار زیر است:
1- ضرورت دارد زائرین محترم که دارای سیم کارت اعتباری از اپراتورهای اول و دوم و دیگر اپراتورهای فعال در کشور هستند قبل از اعزام کارت شارژ اندازه مورد نیاز تهیه کنند.

2- ضرورت دارد جهت جلوگیری از مشکلات بعدی، زائرین محترم در طول ایام برگزاری مراسم حج مواظبت لازم از گوشی و سیم کارت مربوطه را به عمل آورده و از واگذاری آن به افراد ناشناس خودداری کنند.
اصلح است در طول ایام حج زائرین محترم از سیم کارت‌های ایرانی استفاده کنند.

3- برای جلوگیری از مشکلات آتی اصلح است از خرید سیم کارت‌های خارجی در ایران و در خیابان‌های مکه معظمه و مدینه منوره خودداری و در صورت ضرورت از امور مشترکین اپراتورهای فعال در کشور عربستان سیم کارت تهیه کنند. مشترکینی که از سیم کارت‌های ایرانی در کشور عربستان استفاده می‌کنند در صورت عدم مکالمه ورودی یا خروجی هیچگونه شارژی نخواهند شد و به طور کلی روشن بودن موبایل در کشور عربستان هیچ هزینه اولیه‌ای برای مشترک و زائرین نخواهد داشت.

4- نمایندگان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در مکه معظمه و مدینه منوره آمادگی پاسخگوئی به مشکلات زائرین محترم را خواهند داشت و در صورت بروز مشکل با هماهنگی مدیران کاروان برطرف خواهد شد.
انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.