آگهیهای تبلیغاتی جدید Diesel، ابتکاری از سینماگراف
متن خبر
Diesel یک بار دیگر با ترکیب رویکردهای تازه و اصالت برند، سینماگراف را با کلکسیون محصولات پاییز و زمستان 2012 خود در هم می آمیزد.
به گزارش سیتنا، سینماگراف شکل پیچیده تری از فرمت GIF به شمار رفته و تصویری است که در آن فقط بخشهایی از عکس حرکت کرده و با اندکی دقت می توان به این موضوع پی برد. این نوع تصاویر در سال 2011 توسط دو عکاس معروف "کوین برگ" و "جیمی بک" به دنیای عکاسی معرفی شدند.
سینماگرافها در کمپین جدید Diesel، توسط عکاس موفق دنیای مد "استیون میسل" گرفته شدهاند. این عکسها فقط در اینترنت مورد استفاده قرار نگرفته بلکه در فروشگاهها و همچنین بر روی بیلبوردهای دیجیتال نمایش داده می شوند. احتمالا مشاهده این نوع آگهیهای تبلیغاتی نیمه متحرک واقعا عجیب و شگفت انگیز به نظر میرسند.
شما باید این موضوع را بپذیرید که دیگران همواره حسرت می خورند که چرا برای استفاده از این نوآوری از بقیه پیشی نگرفتهاند. استفاده از این نوع تصاویر ساده اما موثر بوده و هرگز در دنیای تبلیغات سابقه نداشته است. همیشه انتظار استفاده از چنین فرصتهایی از سوی Diesel وجود داشته و این به سابقه بلند مدت تبلیغات منحصر به فرد و مبتکرانه این برند مربوط می شود. این برند همواره با جدید ترین روشها ارتباط برقرار کرده و ضمن حفظ تازگی و شادابی خود، هرگز از هویت واقعی خویش منحرف نشده است.
به گزارش سیتنا، سینماگراف شکل پیچیده تری از فرمت GIF به شمار رفته و تصویری است که در آن فقط بخشهایی از عکس حرکت کرده و با اندکی دقت می توان به این موضوع پی برد. این نوع تصاویر در سال 2011 توسط دو عکاس معروف "کوین برگ" و "جیمی بک" به دنیای عکاسی معرفی شدند.
سینماگرافها در کمپین جدید Diesel، توسط عکاس موفق دنیای مد "استیون میسل" گرفته شدهاند. این عکسها فقط در اینترنت مورد استفاده قرار نگرفته بلکه در فروشگاهها و همچنین بر روی بیلبوردهای دیجیتال نمایش داده می شوند. احتمالا مشاهده این نوع آگهیهای تبلیغاتی نیمه متحرک واقعا عجیب و شگفت انگیز به نظر میرسند.
شما باید این موضوع را بپذیرید که دیگران همواره حسرت می خورند که چرا برای استفاده از این نوآوری از بقیه پیشی نگرفتهاند. استفاده از این نوع تصاویر ساده اما موثر بوده و هرگز در دنیای تبلیغات سابقه نداشته است. همیشه انتظار استفاده از چنین فرصتهایی از سوی Diesel وجود داشته و این به سابقه بلند مدت تبلیغات منحصر به فرد و مبتکرانه این برند مربوط می شود. این برند همواره با جدید ترین روشها ارتباط برقرار کرده و ضمن حفظ تازگی و شادابی خود، هرگز از هویت واقعی خویش منحرف نشده است.
www.brandingmagazine.com
برگرفته از سایت ام بی ای
افزودن دیدگاه جدید