ببینید| اهالی رسانه به پویش «نه به تصادف» پیوستند
با ابتکار معاونت امور رسانهای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعی از اهالی رسانه به پویش ملی «نه به تصادف» پیوستند تا با فرهنگسازی، نقش رسانهها در کاهش سوانح رانندگی پررنگتر شود.
به گزارش سیتنا، محمدرضا نوروزپور، معاون امور رسانهای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: این پویش یک مسئولیت اجتماعی است. باید به خودمان و دیگران یادآوری کنیم که رانندگی ایمن یک ضرورت است. نباید هنگام خستگی یا نقص فنی خودرو رانندگی کنیم و از سرعت غیرمجاز پرهیز کنیم.
علی متقیان، مدیرعامل مؤسسه مطبوعاتی ایران: ما باید مبلغ این فرهنگ باشیم. برای ترویج یک ارزش، ابتدا خودمان باید به آن پایبند باشیم.
بیژن مقدم، مدیرمسئول پایگاه خبری الف: این کمپین باعث میشود که بخش زیادی از فعالان رسانهای کشور درگیر موضوع ایمنی رانندگی شوند و فرهنگ رانندگی ایمن ارتقا یابد.
مسعود فاتح، مدیرمسئول پایگاه خبری سیتنا: این حرکت ملی با ابتکار معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد آغاز شده و میتواند مقدمهای برای یک تغییر فرهنگی باشد.
افزودن دیدگاه جدید