کدخبر :316084 پرینت
08 اسفند 1403 - 19:23

ببینید | ریبرندینگ شرکت های بزرگ در راستای همگام شدن با تغییرات روز دنیا

رییس کانون هماهنگی فاوا در حاشیه مراسم رونمایی از برند جدید همراه اول، گفت: ریبرندینگ شرکت های بزرگ همزمان با گسترش فعالیت ها و به منظور همگام شدن با تغییرات روز دنیا صورت می گیرد.

متن خبر

دکتر داوود ادیب، رییس کانون هماهنگی فاوا و رییس انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های فناور هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال ایران در حاشیه مراسم ریبرندینگ همراه اول در پاسخ به سوال خبرنگار سیتنا پیرامون مزیت ریبرندینگ شرکت های بزرگی همچون همراه اول در مقایسه با برندهای مطرح در دنیا، گفت: معمولا شرکت های بزرگ و مطرح دنیا وقتی سطح فعالیت هایشان گسترش می یابد نسبت به ریبرندینگ اقدام کنند تا بتوانند در سطح بازارهای بین المللی فعالیت کنند.

وی، افزود: یکی دیگر از این موضوعات همگام شدن با تغییرات روز دنیا است که معمولا شرکت های بزرگ این کار را انجام می دهند.

ادیب، اظهار کرد: موضوع سوم تحریک آگاهی مردم است، یعنی آگاهی مردم نسبت به آن برند بیشتر می شود و تحقیق می کنند و به همین دلیل بعضی از شرکت ها به عنوان پوست اندازی از این موضوع استفاده می کنند و سطح فعالیت هایشان را گسترش می دهند.

خبرنگار زهرا طاهری

تصویربردار: مهسا شریفی نیا

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.