ببینید | بازسازی برند در جذب مخاطب تاثیرگذار است
رئیس فدراسیون وزنهبرداری در حاشیه مراسم رونمایی از برند و معرفی هویت بصری جدید همراه اول، گفت: ریبرندینگ برندهای معروف که در جامعه به لحاظ اقتصادی، اجتماعی و معنوی جا افتاده اند بسیار مهم و در جذب مخاطب تاثیرگذار است.
سجاد انوشیروانی، رئیس فدراسیون وزنهبرداری در حاشیه مراسم رونمایی از برند و معرفی هویت بصری جدید همراه اول در گفتوگو با خبرنگار سیتنا پیرامون بازآفرینی برند شرکت های بزرگی همچون همراه اول، گفت: همیشه تنوع می تواند جذاب باشد و این جذابیت باید به شکلی انجام شود که بتواند هم در چشم مخاطب و هم در دل مخاطب نفوذ کند و جذاب باشد و هرچقدر ساده تر باشد، بهتر می تواند جذابیت خوبی ایجاد کند.
وی، افزود: قطعا ریبرندینگ برندهای معروف که در جامعه به لحاظ اقتصادی، اجتماعی و معنوی جا افتاده اند می تواند بسیار مهم باشد.
وی خاطرنشان کرد: ایجاد این تنوع می تواند در بازتاب و محبوبیت برند با ارزش باشد و به همین دلیل هر از گاهی این ایجاد تنوع در جذب مخاطب تاثیر به سزایی دارد.
خبرنگار: زهرا طاهری
تصویربردار: مهسا شریفی نیا
افزودن دیدگاه جدید