کدخبر :315980 پرینت
07 اسفند 1403 - 00:51

بازسازی برند همراه اول گامی برای برقراری ارتباطات کاربران در مسیر نوآوری

بازآفرینی برند همراه اول، گامی کلیدی در جهت ساخت آینده‌ای است که در آن، کاربران ایرانی می‌توانند با استفاده از زیرساخت‌های پیشرفته و فناوری‌های نوین، به شیوه‌ای کاملاً جدید و فراگیر با دنیا ارتباط برقرار کنند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، همراه اول در حالی دوشنبه شب (6 اسفند 1403) طی مراسمی از برند جدید خود رونمایی کرد که با گذر از سی سال فعالیت مستمر و ماه ها برنامه ریزی و بررسی های دقیق، این تغییر راهبردی را به‌عنوان نمادی از تحول استراتژیک خود در راستای همسویی با چشم انداز آینده و پاسخگویی به نیازهای در حال تغییر مشتریان و ذینفعان به اجرا درآورده است.

همراه اول، فرآیند تکامل هویت برند خود را بر پایه مطالعات جامع و علمی آغاز کرد. نتایج پژوهش‌ها نشان داد که همراه اول در ذهن مخاطبان، به‌عنوان یک برند قابل اعتماد، باکیفیت و گسترده شناخته می‌شود. 

کاربران این اپراتور را پیشرو در پوشش شبکه و ارائه خدمات ارتباطی پایدار می‌دانند و آن را برندی می‌بینند که نه‌تنها در دسترس و گسترده است، بلکه دارای پرستیژ و جایگاهی ویژه در بازار مخابرات ایران است.

تحلیل نظرات کاربران و ذینفعان داخلی نیز نشان داد که همراه اول در طول سال‌ها، موفق شده است این هویت را به‌خوبی در ذهن مشتریان تثبیت کند. با این حال، یکی از چالش‌های کلیدی که تحقیقات نشان داد، این بود که نوآوری و حرکت به سوی آینده تکنولوژیک، نیاز به تمرکز و سرمایه‌گذاری بیشتری دارد.

در این راستا، مطالعات تطبیقی و تحلیل رقبا در سطح بین‌المللی نشان داد که اپراتورهای مخابراتی پیشرو در جهان، به سرعت در حال گذار به دوران فراگیر (Immersive Era) هستند؛ دورانی که در آن، 5G، اینترنت اشیا (IoT)، هوش مصنوعی (AI)، واقعیت گسترده (XR)، و بلاکچین ارتباطات را به تجربه‌ای بی‌مرز و چندبعدی تبدیل می‌کنند. بررسی‌های انجام‌شده در همراه اول نیز حاکی از آن بود که مشتریان انتظار دارند این اپراتور، نقش فعال‌تری در توسعه فناوری‌های نوین و ارائه خدمات دیجیتال پیشرفته ایفا کند. 

این یافته‌ها نشان داد که همراه اول، برای حفظ جایگاه خود، باید فراتر از یک اپراتور مخابراتی عمل کند و به محرک اصلی تحول دیجیتال در ایران تبدیل شود.

بر همین اساس، همراه اول در بازآفرینی برند خود، چشم‌اندازی نوین و آینده‌نگرانه را تعریف کرده است. جوهره جدید برند این اپراتور با محوریت «قدرت بخشی به دنیای فراگیر برای ارتباطات بی حد و مرز» طراحی شده است تا نه‌تنها ارزش‌های سنتی برند (پوشش گسترده، کیفیت بالا، و اعتماد) را حفظ کند، بلکه آن را به‌عنوان رهبر عصر جدید ارتباطات معرفی کند. 

در همین راستا، ساختار شرکتی همراه اول نیز در حال تحول است تا با تمرکز بر سه بخش تلکو (Telco)، تک‌کو (Techco) و اینوست‌کو (Investco)، مسیر جدیدی را برای نوآوری، توسعه فناوری‌های دیجیتال و سرمایه‌گذاری در آینده ارتباطات ایران هموار کند. 

این بازآفرینی برند، گامی کلیدی در جهت ساخت آینده‌ای است که در آن، کاربران ایرانی می‌توانند با استفاده از زیرساخت‌های پیشرفته و فناوری‌های نوین، به شیوه‌ای کاملاً جدید و فراگیر با دنیا ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.