کدخبر :314896 پرینت
16 بهمن 1403 - 11:37

رفع اختلال درگاه‌های پرداخت زیرسامانه‌های خرید و مناقصه

سرپرست مرکز توسعه تجارت الکترونیکی گفت: با عنایت به فراهم شدن تمهیدات لازم، رفع اختلال درگاه‌های پرداخت زیرسامانه‌های خرید و مناقصه انجام شده و از این پس، کلیه وجوه درآمد حاصل از خدمات سامانه به حساب خزانه دولت واریز خواهد شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، حمید توفیقی از رفع اختلال موجود درگاه‌های پرداخت زیرسامانه‌های خرید و مناقصه خبر داد.

وی اظهار داشت: با عنایت به فراهم شدن تمهیدات لازم، رفع اختلال درگاه‌های پرداخت زیرسامانه‌های خرید و مناقصه انجام شده و از این پس، کلیه وجوه درآمد حاصل از خدمات سامانه تدارکات الکترونیکی دولت، به حساب خزانه دولت واریز خواهد شد. مبنای محاسبه تعرفه کارمزد خدمات سامانه بر اساس جداول مربوطه در قانون بودجه سنواتی می‌باشد.

سرپرست مرکز توسعه تجارت الکترونیکی گفت: کاربران سامانه دقت نمایند که با توجه به فعال سازی درگاه های پرداخت، از واریز کارمزد به‌صورت فیش واریزی جداً خودداری نمایند. بدیهی است ابلاغیه‌های به شماره ۹۵۴۷۹۷ مورخ 1402/۰۶/13 و شماره ۱۷۶۴۵۵۲ مورخ 1402/10/3 مرکز توسعه تجارت الکترونیکی کان‌ لم ‌یکن اعلام می‌گردد.

توفیقی افزود: از این پس، مطابق قوانین و مقررات مربوطه ضروری است کلیه مراحل فرآیند معاملات بعد از اعلام به برنده، اعم از واریز وجوه کارمزد، انعقاد قرارداد، تولید شناسه معاملاتی ستاد (شمس) و اجرای قرارداد دستگاه‌های اجرایی صرفاً به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (https://setadiran.ir) صورت پذیرد.

وی در پایان افزود: کاربران سامانه بعد از ثبت قراردادها در سامانه ستاد، جهت فراخوانی اطلاعات قراردادهای منعقده در سامانه ستاد در پایگاه اطلاعات قراردادهای کشور، لازم است که مطابق روال قبلی نسبت به فراخوانی و تکمیل اطلاعات قراردادها در این پایگاه اقدام نمایند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.