کدخبر :313462 پرینت
19 دی 1403 - 08:59

قائم‌مقام مدیرعامل آسیاتک: به کارگیری ژئومارکتینگ تاثیر بسزایی در جذب مشترک دارد

قائم‌مقام مدیرعامل آسیاتک در پنل ژئومارکتینگ بیان کرد: در صنعت ارتباطات مسئله جغرافیا و اینکه در چه موقعیتی با چه مکانیسمی کار کنیم اهمیت دارد. ژئومارکتینگ باعث شده نسبت lead به مشترک ما بالای ۵۰ درصد باشد.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی شرکت انتقال داده‌های آسیاتک، نشست تخصصی  ژئومارکتینگ، ضرورت کسب‌وکارها در عصر هوشمندسازی با حمایت آسیاتک روز سه‌شنبه، ۱۸ دی ماه در حاشیه دهمین نمایشگاه تراکنش برگزار شد.

اهمیت بالای جغرافیا در ارتباطات

مهندس محسن یوسف‌پور، قائم‌مقام مدیرعامل شرکت آسیاتک در این نشست درباره تجربیات آسیاتک در ژئومارکتینگ گفت: «در صنعت ارتباطات مسئله جغرافیا بسیار مهم است. اینکه در چه موقعیتی با چه مکانیسمی کار کنیم نیز اهمیت دارد.»

وی ادامه داد: «یکی از راه‌های جدی حل ناترازی، توسعه تکنولوژی ارتباطات ثابت است. ما‌ در آسیاتک از ابتدای مهر ماه در استان مازندران توسعه فیبرنوری و به موازات آن پروژه ژئومارکتینگ را آغاز کردیم.

تاکنون نیز در ۱۲ استان با بیش از ۵۰۰ تیم درحال فعالیت هستیم.

با روشی که ما پی گرفتیم نسبت به سایر مجموعه‌ها توانستیم با سرعت بیشتری فیبر نوری را توسعه دهیم.»  

میانگین جذب ۱۴ درصدی آسیاتک

یوسف‌پور درباره معیارهای موثر بر بازاریابی مکان‌محور توضیح داد: «ویژگی‌های فرهنگی، قدرت خرید مردم، میزان فعالیت رقبا و…در این نوع مارکتینگ  تاثیر دارد.

ما هم به صورت خانه به خانه برای فروش فیبر اقدام می‌کنیم و می‌توانم بگویم میانگین جذب ما در بازه‌های زمانی کوتاه بالای ۱۳ درصد است.»

او  در ادامه گفت: «ما همچنین در ابتدا درباره میزان مشتری‌های هر نقطه اطلاعاتی را به دست میاوریم؛ اطلاعاتی مانند ترکیب‌جمعیتی، توزیع کسب‌وکارهای خرد و‌ کلان و میزان تراکم جمعیتی را بررسی می‌کنیم. اطلاعات اینچنینی باعث می‌شود تا بتوانیم بهترین نوع عرضه را انتخاب کنیم. گاهی نیز ممکن است‌هدایای تبلیغاتی بسته به وضعیت اقتصادی منطقه طراحی کنیم. همین اتفاقات باعث شده نسبت لید به مشترک ما بالای ۵۰ درصد باشد.»

قائم‌مقام مدیرعامل آسیاتک در پایان با اشاره به اینکه آسیاتک تاکنون توانسته بیش از ۲۳ هزار خانوار را به فیبر نوری متصل کند، عنوان کرد: «همه این‌ها استراتژی ما را برای بازاریابی مکان‌محور تشکیل می‌دهد.»

نمایشگاه تراکنش از ۱۷ تا ۱۹ دی ماه در مرکز آفرینش‌های کانون و هتل لاله در حال برگزاری است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.