کدخبر :311957 پرینت
20 آذر 1403 - 16:17

نظارت مستمر رگولاتوری بر خدمات پستی

مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان خدمات رگولاتوری گفت: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نظارت بر خدمات پستی را با شاخص‌های رضایت مشتری، گستره فعالیت، سرعت سیر مرسولات و توزیع موفق به صورت مستمر انجام می‌دهد تا در چارچوب تعهدات دارندگان پروانه، خدمات پستی با کیفیت مناسب به مردم ارائه شود.

متن خبر

به گزارش سیتنا، شهرام حی‌شاد گفت: علاوه بر شرکت ملی پست ج.ا.ا که امور مربوط به خدمات حاکمیتی پستی (خدمات پایه) را برعهده دارد، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در راستای اجرای سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی برای واگذاری خدمات دولتی به بخش خصوصی، به منظور ایجاد فضای رقابتی سالم و دسترسی آسانتر مردم به خدمات پستی متنوع و با کیفیت، به دو اپراتور سراسری در سال 1396 پروانه فعالیت اعطا کرد.

وی با اشاره به آزادسازی پروانه ارایه خدمات پستی براساس مصوبه 1-322 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و اعطای پروانه به سایر متقاضیان اظهار کرد: دارندگان پروانه پستی در مجموع بیش از دو هزار نمایندگی مستقل در سراسر کشور دارند که با استفاده از ظرفیت دفاتر پیشخوان خدمات دولت زمینه رونق صنعت پست را فراهم کرده است.

حی‌شاد تصریح کرد: در پی ساماندهی بخش پست در رگولاتوری و ورود بازیگران مختلف در این عرصه و ایجاد فضای رقابتی، دارندگان پروانه تلاش می‌کنند برای حفظ بقا در بازار، خود را با نیاز مشتریان تنظیم کرده و در حوزه مشتری مداری، ایفای تعهدات به مشتریان، کیفیت خدمات خود را ارتقاء دهند.

وی با تاکید بر ارایه خدمات با تعرفه مناسب‌تر در فضای رقابتی سالم گفت: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز نظارت بر خدمات پستی را با شاخص‌های رضایت مشتری، گستره فعالیت، سرعت سیر مرسولات و توزیع موفق به صورت مستمر انجام می‌دهد تا در چارچوب تعهدات دارندگان پروانه، خدمات پستی با کیفیت مناسب به مردم ارایه شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.