کدخبر :311490 پرینت
11 آذر 1403 - 14:29

شرکت مخابرات ایران، شرکتی خصوصی است با رویکرد مشتری‌مداری

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، این شرکت را یک شرکت خصوصی متصور است و نه دولتی و تاکید دارد که آنچه سهامداران خواسته‌اند، اداره شرکت به شکل خصوصی با رویکرد مشتری‌مداری است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، محمد جعفرپور، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در همایش بهبود راهکارهای اجرایی خدمات نورونتا، با بیان این‌که شرکت مخابرات یک شرکت خصوصی است و نه دولتی، تصریح کرد: چیزی که سهامداران از ما خواسته‌اند اداره شرکت به شکل خصوصی با رویکرد مشتری‌مداری است.

وی افزود: کیفیت تجربه کاربری برای ما بسیار مهم است و فرقی نمی‌کند که مشتری B2B یا B2C از ما سرویس بگیرد.

مهندس جعفرپور گفت: رویکردهای توسعه تجاری و کسب‌وکار دانش‌محور، هنوز به آن‌شکلی که باید و شاید، در دستور کار مخابرات قرار نگرفته است.

توجه به رضایت مشتری را به عنوان یکی از اولویت‌های شرکت

عضو هیئت‌مدیره شرکت‌مخابرات ایران توجه به رضایت مشتری را به عنوان یکی از اولویت‌های شرکت عنوان و تأکید کرد: در ستاد و مناطق مخابراتی سراسر کشور، باید فعالیت‌هایی برای رضایت مشتری انجام شود.

وی  با بیان این‌که می‌توانیم سرویس‌های نورونتا را به عنوان نمونه موفق در نظر بگیریم، گفت: اقداماتی که شرکت ژرف‌نگر در تهران و سایر استان‌ها انجام دادند و SLA  داده‌شده در این سرویس ویژه، الگوی خوبی است و رمز موفقیت این سرویس، رضایت مشتریان است و ما بنا داریم این کارت برنده را در مورد بقیه سرویس‌ها تقویت کنیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه پایه و اساس تبدیل‌شدن به اپراتور سرویس‌محور، ارتباط است، گفت: از ارتباط (Connection)  باید به عنوان برگ برنده در جهت نوسازی و بهینه‌سازی شبکه برای افزایش کیفیت آن استفاده کنیم و در کنار این، همزمان باید به شکل گسترده، توسعه سرویس‌های جدید را هم داشته باشیم.

مشارکت در راستای هم‌افزایی و افزایش درآمد

جعفرپور با اشاره به اینکه مشارکت با سایر اپراتورهای مخابراتی، سروکو (servco) و پیمانکاران محلی یکی از راهبردهای اصلی شرکت مخابرات در راستای هم‌افزایی و افزایش درآمد است گفت: استانداردهایی برای مشارکت تعیین شده است که به‌زودی به تمامی مناطق ابلاغ می‌شود و بنا داریم اختیارات مناطق مخابراتی را در حوزه تجاری و شبکه بالا ببریم و استقلال استان‌ها را در ذیل یک حاکمیت کلان کشوری شاهد باشیم.

وی توسعه شبکه را از اولویت‌های اصلی در شرکت مخابرات برشمرد و تصریح کرد: از هم‌اکنون در استان‌هایی که محدویت ظرفیت دارند در آنها توسعه ظرفیت آغاز شد و استان‌های خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان شرقی و تهران به عنوان استان‌هایی هستند که به شکل اولویت‌دار دیده شده‌اند.

ظرفیت بی‌نظیر فیبرنوری شرکت مخابرات در سراسر کشور 

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ظرفیت فیبرنوری شرکت مخابرات در سراسر کشور را بی‌نظیر دانست و از زیرساخت‌های مخابراتی (حوضچه‌ها، ساب‌داکت‌ها، داکت‌ها و کانال‌های ارتباطی و مخابراتی) به‌عنوان سرمایه‌های ملی یاد کرد و گفت: این امکاناتی که در شرکت مخابراتی فراهم شده، هم‌وزن طلاست که برای ایجاد هر یک از آنها با توجه به پراکندگی آن در اقصی‌نقاط کشور باید هزینه بسیاری صرف شود.

وی ادامه داد: در دنیا معدود شرکت‌هایی هستند که چنین ظرفیت‌هایی دارند و باید از این مجموعه با ارزش، در جهت توسعه شبکه استفاده کنیم تا خدمات باکیفیتی به مردم در کشور ارائه شود.

به دنبال رفاقت با اپراتورها هستیم نه رقابت

وی با تأکید بر رفاقت با سایر اپراتور مخابراتی گفت: شرکت مخابرات ایران، اپراتورها و سایر شرکت‌های مخابراتی را رفیق خود می‌داند و آنان را به چشم رقیب نمی‌بیند و قصد رقابت با آنان را ندارد زیرا با سایر اپراتور قابل مقایسه نیست بلکه با فراهم‌آوردن امکانات و فضای مورد نیاز برای سایرشرکت‌ها و اپراتورها موجب ارائه سرویس‌ها و خدمات مطلوب در کشور می‌شود.

سرمایه‌های ارزشمند نیروی انسانی متخصص 

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: نیروی انسانی متخصص شرکت مخابرات، کارکنان سرآمد و نمونه هستند که در هیچ‌یک از اپراتورهای دیگر مشابه آنان دیده نمی‌شود.

وی تصریح کرد: این شرکت در شهرهای کوچک و در روستاها دارای شبکه نیروی انسانی نگهداری متخصص و پرتوانی است و این مزیت که در کشور به‌عنوان سرمایه در اختیار داریم باید به‌صورت بهینه در راستای ارائه خدمات به مردم استفاده شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.