کاهش شکایات سامانه 195 در مقایسه با سال 1402
سرپرست معاونت امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری گفت: میزان شکایات ثبت شده در سامانه 195 در مدت هفت ماهه اول سال جاری در مقایسه با بازه زمانی مشابه در سال 1402، حدود پنج درصد کاهش داشته است.
به گزارش سیتنا، سید محمد امامی گفت: در مدت هفت ماه اول سال گذشته 121 هزار و 420 شکایت در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات 195 درج شده که این آمار در بازه هفت ماهه سال جاری به 115 هزار و 613 شکایت رسیده است.
وی قطعی تلفن ثابت، عدم تضمین کیفیت سرویس ارایه شده، عدم آنتن دهی شبکه موبایل و جمعآوری نکردن سرویس را از مصادیق پرتکرار شکایات ثبت شده در سامانه 195 عنوان کرد.
سرپرست معاونت امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات درباره زمان پاسخگویی به شکایات تصریح کرد: غالب شکایات ثبت شده در سامانه در کمتر از دو روز رسیدگی میشوند اما چون رسیدگی به برخی شکایات مانند درخواست پوشش و تقویت شبکه، نیازمند ایجاد و بهرهبرداری از سایت و دکل مخابراتی بوده و فرآیندی زمانبر است.
وی درباره دلیل زمانبر بودن فرایند پاسخگویی به شکایات پوشش و کیفیت شبکه تلفن همراه اظهار کرد: ایجاد سایت و نصب دکل و بهرهبرداری از آن نیازمند همکاری مردم، سازمانهای مربوط مانند شهرداریها، دستگاههای دولتی و ... است و در بسیاری از موارد ایجاد هماهنگی و دریافت مجوز از این نهادها زمانبر میشود.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید