لزوم ثبت کد پستی در سامانه ملی املاک و اسکان برای صدور دسته چک
صدور دسته چک صیادی از این پس منوط به ثبت و تطابق اطلاعات محل سکونت اصلی متقاضی در سامانه املاک و اسکان شد.
به گزارش سیتنا، بر اساس تبصره (8) الحاقی ماده 169 قانون مالیاتهای مستقیم و حسب اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، ارائه خدمات بانکی ازجمله؛ صدور دستهچک صیادی به احراز نشانی (کد پستی) محل اقامت اشخاص و الزام خود اظهاری املاک تحت تملک و تحت اقامت اشخاص حقیقی در سامانه ملی املاک و اسکان کشور منوط شده است.
بر این اساس مشتریان متقاضیان صدور دستهچک پیش از مراجعه به شعب و درخواست صدور دستهچک باید کد پستی محل سکونت خود را در سامانه ملی املاک و اسکان کشور ثبت کنند و از مطابقت آن با کد پستی اعلامی به بانک اطمینان یابند.
لذا ضروری است پیش از ارائه درخواست صدور دستهچک به بانک، از ثبت و تطابق کد پستی محل اقامت خود در سامانه یادشده به نشانی https://amlak.mrud.ir و کد پستی ارائهشده به بانک اطمینان داشته باشید.
گفتنی است چنانچه کد پستی درخواست دهنده با سامانه ملی املاک و اسکان کشور مغایر باشد، با ارسال کد خطا از صدور دستهچک ایشان جلوگیری به عمل میآید.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید