کدخبر :309604 پرینت
05 آبان 1403 - 11:51

نمایش توانمندی‌های شرکت مبین نت در نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق

مدیر فروش سازمانی شرکت ارتباطات مبین نت، گفت: از آنجا که حلقه مفقوده ای در صنعت برق در حوزه هوشمندسازی و در بحث ارتباطات و پلتفرم وجود دارد، مبین نت با دارا بودن شبکه ارتباطات امن و پایدار در سطح کشور، به منظور ارائه توانمندی ها در اجزای مختلف صنعت برق کشور در نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق حضور یافته است.

متن خبر

محمدحسین مجد، مدیر فروش سازمانی شرکت ارتباطات مبین نت در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، پیرامون هدف از حضور مبین نت در نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق، گفت: مبین نت چند سالی است در حوزه هوشمندسازی در صنایع مختلف فعالیت دارد و در حوزه صنعت برق نیز حضور فعال دارد.

وی، ادامه داد: در مبین نت معتقدیم که حلقه مفقوده ای در صنعت برق در حوزه هوشمندسازی و در بحث ارتباطات و پلتفرم وجود دارد.

مدیر فروش سازمانی شرکت ارتباطات مبین نت، اظهار کرد: تمامی اجزای صنعت برق و تکنولوژی به‌روز شده اند و قابلیت مانیتور شدن را دارند، ولی با توجه به اینکه پلتفرم خوبی در دست نیست و ارتباطات امن و پایداری وجود ندارد، به این موضوع توجه نشده و همه از این قابلیت ها استفاده نمی کنند.

مجد، خاطرنشان کرد: مبین نت با پیاده سازی شبکه امن و پایدار در سطح کشور، ابتدا با استفاده از پلتفرمی که دارد، ارتباطات را در صنعت برقرار می کند و در ادامه با توجه به فعال بودن این شرکت در صنعت برق، اجزای مختلف شبکه برق را برای متقاضیان در صنعت برق آماده می کنیم.

مبین نت

وی، پیرامون محصولات و خدمات ارائه شده این شرکت در نمایشگاه صنعت برق، گفت: با توجه به اینکه بازوی اجرایی فروش همراه اول هستیم، سرویس APN را داریم که این سرویس در حوزه سهام و کنتورهای هوشمند استفاده می شود و همچنین پلتفرم در صنایع مختلف را داریم که قابلیت آنالیز دیتا و جمع آوری کلان داده را دارد و در مدیریت ناوگان هم بخشی از پلتفرم هوشمندسازی را ارائه کردیم که در مدیریت این ناوگان استفاده می شود و در حوزه انتقال و مانیتورینگ هم فعال است.

گفتنی است؛ بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق از ۳ تا ۶ آبان ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران در حال برگزاری است.

برای مشاهده گزارش تصویری نمایشگاه صنعت برق اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.