کدخبر :309534 پرینت
03 آبان 1403 - 09:39

ادعای تازه مایکروسافت از تشدید فعالیت‌ هکرهای ایرانی در آستانه انتخابات آمریکا

در حالی شرکت مایکروسافت، مدعی است که با نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا، یک گروه هکر ایرانی به‌طور فعال وب‌ سایت‌ های مرتبط با انتخابات آمریکا و رسانه‌ های آمریکایی را زیر نظر دارد که سخنگوی نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد، گزارش مایکروسافت را ادعای بی‌ اساس و کاملا غیرقابل قبول دانسته است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، شرکت مایکروسافت، ادعا اعلام کرد که با نزدیک شدن به روز انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا، یک گروه هکر ایرانی به‌طور فعال وب‌سایت‌های مرتبط با انتخابات آمریکا و رسانه‌های آمریکایی را زیر نظر دارد.

مایکروسافت به نقل از محققان خود گفته است که این فعالیت می‌تواند به معنای «آماده‌سازی برای عملیات نفوذ مستقیم‌تر» در فرآیند انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باشد.

مایکروسافت، گوگل و نیز مقام‌های دولت آمریکا پیش از این نیز از فعالیت‌های سایبری گروه‌های وابسته به ایران برای تاثیرگذاری بر روند انتخابات در آمریکا خبر داده بودند.

شرکت مایکروسافت در گزارش جدید خود پیرامون این گروه هکری اعلام است: «با توجه به سرعت عملیاتی گروه و سابقه دخالت در انتخابات، با نزدیک شدن به روز انتخابات، این گروه فعالیت خود را افزایش خواهد داد.»

درحالی مایکروسافت این تلاش‌ها را نگران‌کننده خوانده است، که سخنگوی نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد، گزارش مایکروسافت را «ادعای بی‌اساس و کاملا غیرقابل قبول» دانسته و گفته است: «جمهوری اسلامی هیچ انگیزه و قصدی برای دخالت در انتخابات آمریکا ندارد.»

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.