کدخبر :309396 پرینت
30 مهر 1403 - 23:05

عکس‌های گلزار از دکور خانه‌اش در دبی؛ آیا او مهاجرت کرده است؟

محمدرضا گلزار بازیگر مشهور سینمای ایران عکس‌های جدیدی از خانه‌اش در دبی در استوری اینستاگرام منتشر کرده تا گمانه‌زنی‌ها درباره مهاجرت او از ایران قوت بگیرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، در این عکس‌های جدید دکوراسیون خانه او توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده است.

هنوز مشخص نیست او پس از ازدواجش تصمیم گرفته از ایران مهاجرت کند یا اینکه علاوه بر ایران در دیگر کشورها نیز خانه‌ای خریده و در رفت‌وآمد است.

گلزار متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶، بازیگر و خواننده ایرانی است.

او فعالیت هنری‌اش را در سال ۱۳۷۷ به‌عنوان نوازنده گیتار در گروه موسیقی آریان آغاز کرد. با این حال او مدتی بعد موسیقی را رها کرد و فعالیت در زمینهٔ بازیگری را برای اولین بار در فیلم سام و نرگس (۱۳۷۹) ساختهٔ ایرج قادری تجربه کرد.

این ستاره مطرح در سال ۱۳۸۵ بیشترین دستمزد را در بین بازیگران ایرانی دریافت می‌کرد و از آن زمان یکی از گران‌ترین بازیگران ایران شد.

گلزار در چندین فیلم پرفروش ایرانی از جمله سلام بمبئی (۱۳۹۴)، آینه بغل (۱۳۹۶)، رحمان ۱۴۰۰ (۱۳۹۷) و ما همه با هم هستیم (۱۳۹۸) بازی کرده است.

این بازیگر مطرح به جز فعالیت سینمایی در چند پروژهٔ تلویزیونی از جمله عاشقانه (۱۳۹۵–۱۳۹۶)، ساخت ایران ۲ (۱۳۹۷) و گیسو (۱۳۹۹–۱۴۰۰) نیز ایفای نقش کرده‌ است.

به جز بازیگری و موسیقی، او در دو ورزش والیبال و پدل نیز به ارکان مدیریتی رسیده است. او مدتی به عنوان بازیکن والیبال در پست لیبرو در تیم‌های استان تهران، پارس خودرو، شیشه و گاز و دیهیم حضور داشت و در لیگ برتر والیبال ۱۳۸۷ به عنوان مربی بدنساز تیم ارتعاشات صنعتی فعالیت می‌کرد.

او سال گذشته نیز به عنوان سرپرست تیم ملی پدل ایران معرفی شد.

گلزار همچنین در حوزه مجری‌گری تلویزیون نیز فعالیت داشته و مسابقات تلویزیونی متعددی همچون پانتولیگ را اجرا کرده است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.