کدخبر :309364 پرینت
30 مهر 1403 - 10:48

انجام بیش از دو میلیارد یورو تراکنش اینترنتی در صربستان در سال 2024

طبق اعلام وزیر تجارت داخلی و خارجی صربستان، سال گذشته این کشور رشد دو رقمی در تجارت اینترنتی را ثبت کرده و ارزش کل تراکنش‌ های پرداخت شده با کارت از طریق اینترنت به 1.6 میلیارد یورو رسیده است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، تومیسلاو مومیروویچ، وزیر تجارت داخلی و خارجی صربستان اعلام کرد که سال گذشته صربستان رشد دو رقمی در تجارت اینترنتی را ثبت کرده است و ارزش کل تراکنش‌های پرداخت شده با کارت از طریق اینترنت به 1.6 میلیارد یورو رسیده است که 39.13 درصد بیشتر از سال 2022 می‌باشد.

مومیروویچ پیش‌‎بینی کرد که در سال 2024، ارزش کل تراکنش‌های انجام شده با کارت از طریق اینترنت از دو میلیارد یورو فراتر رود. وی گفت: این ارقام نشانه بارز این است که اقتصاد صربستان در مسیر درستی قرار دارد و فرصت بزرگی برای توسعه بیشتر دیجیتالی شدن است. به گفته وی، تجارت الکترونیک دیگر تنها جایگزین روش سنتی تجارت نیست، بلکه به ستونی از بازار مدرن تبدیل شده است. امروز، در صربستان و در سراسر جهان، مشتریان بیشتری تصمیم به خرید آنلاین می‌گیرند و شرکت‌ها به سرعت مدل‌های کسب‌وکار خود را برای پاسخگویی به نیازهای بازار جدید تطبیق می‌دهند. مسئولیت وزارت تجارت داخلی و خارجی صربستان به‌عنوان تصمیم‌گیرنده ایجاد یک چارچوب نظارتی، تضمین شرایط بازار منصفانه است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.