کدخبر :309166 پرینت
26 مهر 1403 - 12:25

حمایت همه جانبه ایلان ماسک از ترامپ

ایلان ماسک، مالک پلتفرم ایکس، در طول سه ماه گذشته حدود ۷۵ میلیون دلار به یک سازمان سیاسی اهدا کرده تا از دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه ریاست‌جمهوری آمریکا حمایت کند، همچنین پلتفرم ایکس مستقیما با تیم ترامپ همکاری می‌کند تا محتوای نامطلوب علیه او را حذف کند.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از دویچه وله، این رقم از سوی مالک شبکه اجتماعی ایکس از ژوئیه تا سپتامبر سال جاری به کمیته اقدام سیاسی آمریکا (America PAC) یکی از کمیته‌های فعال در کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ پرداخت شده است.

ماسک از ماه‌ها پیش حمایت علنی خود از کارزار انتخاباتی ترامپ را اعلام کرد و در جریان همایش جمهوری‌خواهان در پنسیلوانیا همراه با ترامپ روی صحنه آمد و سخنرانی کرد.

ایلان ماسک همچنین در گفت‌و‌گویی رسما اعلام کرده است: «اگر او [ترامپ] ببازد، کار من تمام است.»

روزنامه نیویورک‌ تایمز نیز به تازگی در گزارشی فاش کرد، پلتفرم ماسک یعنی ایکس (توئیتر سابق) مستقیما با تیم ترامپ همکاری می‌کند تا محتوای نامطلوب را حذف کند.

ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیز پیش‌تر در جمع خبرنگاران اعلام کرده بود، در صورت پیروزی در انتخابات، یک کمیسیون جدید به ریاست ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا "با هدف کارآمدی دولت" ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.