کدخبر :308973 پرینت
22 مهر 1403 - 22:17

محبوبیت همسر این فوتبالیست در اینستاگرام از جورجینا هم بیشتر است!

آنییتا، خواننده برزیلی، با بیش از ۶۴.۵ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام، جورجینا رودریگز، دوست‌دختر کریستیانو رونالدو را که ۶۳.۹ میلیون دنبال‌کننده دارد، به عنوان پرمخاطب‌ترین دوست‌دختر یک فوتبالیست پشت سر گذاشت.

متن خبر

به گزارش سیتنا، بسیاری از طرفداران فوتبال ممکن است با نام این ستاره پاپ کمتر آشنا باشند، اما او به عنوان یکی از مشهورترین شریکان زندگی بازیکنان فوتبال در جهان شناخته می‌شود.

آنییتا که یکی از موفق‌ترین موسیقیدانان لاتین در نسل خود به شمار می‌رود، از نظر درآمد از همسر خود، وینیسیوس سوزا، بازیکن باشگاه شفیلد یونایتد انگلستان، پیشی گرفته است. 

سوزا در لیگ دسته اول فوتبال انگلستان بازی می‌کند و ارتباط عاشقانه او با آنییتا به تازگی در رسانه‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

آنییتا که در سال ۱۹۹۳ در محله فقیرنشین هونوریو جورجل در ریو دو ژانیرو به دنیا آمد، از کودکی در خانواده‌ای با مشکلات مالی بزرگ شد. مادرش در حرفه‌های دستی مشغول بود و پدرش باتری خودرو می‌فروخت. پس از جدایی والدینش، وضعیت مالی خانواده حتی بدتر شد. با این حال، آنییتا در ۱۶ سالگی توجه یک شرکت ضبط موسیقی را جلب کرد و در سال ۲۰۱۲ اولین آهنگ خود را منتشر کرد. موزیک ویدیوی او در کمتر از یک هفته به پربازدیدترین ویدیوی تاریخ یوتیوب برزیل تبدیل شد.

آنییتا که اکنون بزرگ‌ترین ستاره پاپ برزیل است، ماهانه ۳۲.۶ میلیون شنونده در اسپاتیفای دارد. او در سال ۲۰۱۷ با یک تاجر برزیلی در مراسمی خصوصی در جنگل‌های آمازون ازدواج کرد، اما این ازدواج تنها یک سال دوام داشت.

اخیراً آنییتا و وینیسیوس سوزا در کنار یکدیگر در هفته مد پاریس دیده شدند که این حضور در فضای مجازی برزیل سر و صدای زیادی به پا کرد. سوزا که پیش از این در تیم فلامنگو بازی می‌کرد، اکنون با این ستاره موسیقی وارد رابطه‌ای عاشقانه شده است و اخبار مربوط به رابطه آن‌ها به سرعت در میان طرفداران منتشر شد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.