بهبود عملکرد مرکز تماس پست با بهره گیری از هوش مصنوعی
معاون وزیر ارتباطات، گفت: از آنجایی که انتظارات مشتریان همواره در حال تغییر و افزایش است، با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی، می توان الگوهای رفتاری مشتریان را تحلیل و نیازهای آنها را پیشبینی کرد که در نهایت، بهبود تجربه مشتری و افزایش رضایت آنها را به دنبال خواهد داشت.
به گزارش سیتنا، محمد احمدی از مرکز تماس امور مشتریان پست بازدید و با کارکنان این مرکز دیدار و گفتگو کرد.
احمدی در این بازدید ضمن بررسی عملکرد این مرکز گفت: «مراکز تماس یکی از حوزه های حساس عملیاتی در هر سازمان است که تجربه مشتری در تعامل با کارکنان آن، نقش مهمی در شکلگیری نگاه مثبت به کسب و کار و برند مجموعه را در ذهن او شکل می دهد.»
وی به بهره گیری از هوش مصنوعی و سایر اشکال آن در ارتقای عملکرد این مرکز اشاره کرد و افزود: «از آنجایی که انتظارات مشتریان همواره در حال تغییر و افزایش است، با استفاده از الگوریتمهای هوش مصنوعی، می توان الگوهای رفتاری مشتریان را تحلیل و نیازهای آنها را پیشبینی کرد که در نهایت، بهبود تجربه مشتری و افزایش رضایت ایشان را به دنبال خواهد داشت.»
معاون وزیر ارتباطات در ادامه از راه انداری مراکز تماس در استان های مختلف خبر داد و خاطر نشان کرد: «با توجه به وسعت کشور و فراوانی لهجه ها و گویش ها در استان های مختلف در نظر داریم مراکز تماس را در استان های کشور راه اندازی نماییم.»
گفتنی است؛ در این بازدید وحیدرضا تقی پور، مدیرکل دفتر مدیرعامل و اموراستان ها، مهدی مقصودی، مدیرکل دفتر ارتباطات و اموربین الملل و کاوه دولتی، مدیرکل دفتر مدیریت کیفیت و حمایت از مشتری، مدیرعامل را همراهی می کردند.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید