کدخبر :308774 پرینت
18 مهر 1403 - 12:33

تحقق اهمیت صنعت پست با توسعه تکنولوژی

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: بی‌ تردید با توسعه تکنولوژی و رویکرد مردم به بهره‌ مندی از تجارت الکترونیک، نقش‌ آفرینی صنعت پست به عنوان حلقه پایانی اتصال این زیست بوم، بیش از پیش اهمیت خود را در تعاملات اجتماعی و مبادلات اقتصادی نشان می‌ دهد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، حمید فتاحی در پیامی هفدهم مهرماه، روز جهانی پست را به تمامی فعالان حوزه پست تبریک گفت.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در این پیام عنوان کرده است: شبکه پست، به عنوان قدیمی‌ترین و مردمی‌ترین نهاد ارتباطی کشور، همواره با کاهش فاصله‌ها و افزایش بهره‌وری زمان، در توسعه خدمات عمومی نقش‌آفرینی ویژه‌ای را ایفا کرده است و این امر جز در سایه فعالیت‌های شبانه‌روزی تمامی همکاران خدوم بخش پست و اعتماد و اطمینان خاطر مردم به خدمت‌گزاران این صنعت محقق نمی‌شد.

بی‌تردید با توسعه تکنولوژی و رویکرد مردم به بهره‌مندی از تجارت الکترونیک، نقش‌آفرینی این صنعت به عنوان حلقه پایانی اتصال این زیست بوم، بیش از پیش اهمیت خود را در تعاملات اجتماعی و مبادلات اقتصادی نشان می‌دهد. به همین منظور روز جهانی پست بهانه‌ای شد تا به نیابت از همکاران رگولاتوری، این روز را به خانواده بزرگ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بخش پست کشور تبریک عرض کنم.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.