کدخبر :308621 پرینت
15 مهر 1403 - 22:13

بیرانوند: پنج میلیارد به هیئت مدیره پرسپولیس شیرینی دادم!

دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتور تبریز مدعی شد، برای اضافه کردن الحاقیه به قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس پنج میلیارد تومان به هیئت مدیره این باشگاه داده است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، علیرضا بیرانوند بعد از شکست 2 بر یک تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: به تیم فولاد خوزستان تبریک می‌گویم و از هواداران تراکتور بابت این باخت و بازی که انجام دادیم، عذرخواهی می‌کنم. متأسفانه بعد از چند برد خارج از خانه متأسفانه نتوانستیم این شخصیت بردن را در دیدارهای خانگی به دست بیاوریم. وقتی به اینجا (ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز) می‌آییم باید همان شخصیت دیدارهای خارج از خانه را داشته باشیم و همانطور که آنجا با قلب‌مان بازی می‌کنیم و می‌بریم در خانه نیز به همان صورت عمل کنیم.

وی با یادآوری اینکه شاگردان اسکوچیچ در دیدارهای خانگی تمرکز خود را از دست می‌دهند، تأکید کرد: در این هفت بازی ما در سه مسابقه 10 نفر شدیم. نمی‌دانم چرا این اتفاق می‌افتد و امیدوارم هرچه زودتر شخصیت بردن و بازی مقابل هواداران را به دست بیاوریم. هنوز چیزی تمام نشده است و برخی اتفاقات را به فال نیک می‌گیریم.

دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتور تبریز همچنین خاطر نشان کرد: امروز قبل از گل اول فولاد دو سه موقعیت خوب داشتیم و متأسفانه استفاده نکردیم. در ادامه با بدشانسی 10 نفره شدیم. در نیمه دوم با اینکه 10 نفره شدیم نسبت به فولاد سرتر بودیم و موقعیت داشتیم، اما روی یک غفلت گل دوم را خوردیم.

بیرانوند در ادامه مدعی شد بازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز سخت است و تیم‌ها برای کمتر گل خوردن مقابل تراکتور بازی می‌کنند. وی در این مورد یادآور شد: تیم‌ها برای کمتر گل خوردن اینجا بازی می‌کنند و رو به بازی دفاعی می‌آورند.

وی در عین حال ابراز امیدواری کرد، بعد از دیدار مقابل گل‌گهر سیرجان تیم تراکتور شخصیت پیروزی در دیدارهای خانگی را کسب کند.

«بعد از اخراج ایگور پوستونسکی بدون تمرکز بودید که گل مساوی را خوردید؟»، دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتور تبریز در پاسخ به این پرسش توضیح داد: به هر حال ما خوب بازی می‌کردیم و سرتر بودیم، اما بعد از اخراج ذهن بچه‌ها خراب شد. وقتی دو بازی پی در پی اخراجی می‌دهید، تمرکز تیم خراب می‌شود. متأسفانه در دقیقه آخر نیمه اول گل خوردیم و با وجود تلاش در نیمه دوم نتوانستیم جبران کنیم، اما قول می‌دهم این بچه‌ها در دیدارهای آتی جبران خواهند کرد.

بیرانوند در مورد قضاوت دیدار تراکتور - فولاد و اینکه برخی از تراکتوری‌ها مدعی بودند در ثانیه‌های پایانی داور از اعلام پنالتی به سود این تیم خودداری کرده است، گفت: بازی با کمک داور ویدیویی برگزار شد و نمی‌توانیم به داوری اعتراضی داشته باشیم. هر اتفاقی در هجده قدم می‌افتد داوران با VAR چک و بازبینی می‌کنند. وقتی داورها همه چیز را با VAR چک می‌کنند دیگر مشکلی نیست.

دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتور تبریز درباره جریمه 20 میلیارد تومانی که کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال برای او بابت فسخ قرارداد با پرسپولیس در نظر گرفته است نیز خاطر نشان کرد: نه تنها این 20 میلیارد تومان را نمی‌دهم، بلکه آن پنج میلیارد تومانی که بابت اضافه کردن الحاقیه قراردادم هیئت مدیره باشگاه‌شان (پرسپولیس) به‌عنوان شیرینی از من گرفتند، پس می‌گیرم!

وی در پایان گفت که اگر مدیران پرسپولیس زیاد در این مورد صحبت کنند، ویدیوی پرداخت مبلغ یادشده به آنها را نیز منتشر خواهد کرد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.