کدخبر :308554 پرینت
14 مهر 1403 - 15:50

یکتانت: اینفلوئنسرهای ایرانی در سال ۱۴۰۲ شش همت درآمد کسب کرده‌ اند

بر اساس گزارش یکتانت، درآمد تقریبی صفحات پرمخاطب و اینفلوئنسرهای ایرانی شبکه‌ های اجتماعی از طریق تبلیغات در سال ۱۴۰۲، رقم شش همت برآورد شده است؛در صورتی که میزان این درآمد در سال ۱۴۰۱ کمتر از دو هزار میلیارد تومان بوده است.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از تسنیم، یکتانت پلتفرم تبلیغات آنلاین در گزارشی، به روایت بازاریابی دیجیتال در ایران در سال ۱۴۰۲ پرداخته است.

این گزارش نشان می‌دهد که درآمد تقریبی صفحات پر مخاطب و اینفلوئنسرهای ایرانی شبکه‌های اجتماعی از طریق تبلیغات در سال 1402 شش همت برآورد شده است درصورتی که میزان این نوع درآمد در سال 1401 کمتر از دو هزار میلیارد تومان بوده است و اندازه بازار تبلیغات دیجیتال در ایران حدود 11 هزار میلیارد تومان است.

در ادامه این گزارش به رفتار کاربران ایرانی در فضای آنلاین پرداخته شده و آمده است 85 درصد کاربران ایرانی پیش از خرید حضوری یا آنلاین در اینترنت تحقیق می‌کنند و بیشترین بازه زمانی استفاده از اینترنت در تمامی گروه‌های سنی بین دو تا سه ساعت در روز است که در این بازه زمانی، کاربران نسل X پرمصرف‌ترین هستند.

همچنین به طور میانگین، خرید آنلاین پوشاک، بیشترین و خرید آنلاین جواهر، کمترین سهم را در میان خرید آنلاین کالاها و خدمات داشته و به طور متوسط، 24 درصد پاسخ‌دهندگان، تبلیغات در هیچکدام از رسانه‌ها را باورپذیر نمی‌دانند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.