کدخبر :308511 پرینت
14 مهر 1403 - 13:35

برگزاری سمپوزیوم بین‌ المللی مخابرات (IST۲۰۲۴) با حضور وزیر ارتباطات

آیین افتتاحیه یازدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی مخابرات (IST ۲۰۲۴) با حضور دکتر سید ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، چهارشنبه ۱۸ مهرماه سال جاری ساعت 14 و با تاکید بر «ارتباطات در عصر هوش مصنوعی» برگزار می شود.

متن خبر

به گزارش سیتنا، یازدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی مخابرات (IST ۲۰۲۴) در روزهای ۱۸ و ۱۹ مهرماه ۱۴۰۳ با تاکید بر «ارتباطات در عصر هوش مصنوعی» برگزار خواهد شد.

این رویداد که یکی از بزرگترین گردهمایی‌های علمی کشور در حوزه تلکام و فناوری اطلاعات و ارتباطات است، به میزبانی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.

در آیین افتتاحیه این مراسم که چهارشنبه 18 مهرماه از ساعت 14 برگزار می شود، دکتر سید ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات حضور خواهد داشت.

در روزهای ۱۸ و ۱۹ مهرماه، برنامه اصلی سمپوزیوم شامل ارائه مقالات پذیرفته شده، سخنرانی‌های کلیدی و سخنرانان مدعو خواهد بود.

دو پنل نیز در انتهای هر روز برگزار می‌شود که یک مورد به مباحث و چالش‌ها و فرصت های هوش مصنوعی در صنعت ارتباطات و دیگری به مباحث علمی و بنیادی همین حوزه اختصاص دارد که منجر به بحث و بررسی و رهیافت برای حل مسائل بنیادین، راهبردی و کاربردی ارتباطات در عصر هوش مصنوعی، خواهد شد.

از ۱۴ تا ۱۷ مهرماه نیز، ۱۷ مورد کارگاه پذیرفته‌ شده، توسط اساتید برجسته داخلی و خارجی، ارائه می‌گردد و جامعه هدف در حوزه فاوا، از آخرین دستاوردها و نتایج فعالیت های پژوهشی این حوزه، بهره‌مند خواهند گردید.

سمپوزیوم

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.