کدخبر :308165 پرینت
06 مهر 1403 - 19:00

برنامه های همستر کامبت برای سال ۲۰۲۵ اعلام شد

پس از نارضایتی کاربران همستر از نتیجه لیست شدن ایردراپ آن در صرافی‌ها، این بازی با اعلام برنامه‌های خود برای سال ۲۰۲۵ که شامل راه‌اندازی بازار NFT، مسابقات آنلاین و ایردراپ‌های جدید می‌شود، کاربران را به آینده فعالیت در این بازی امیدوار کرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، ظاهراً گسترش پلتفرم بازی مبتنی بر وب ۳ در نقشه راه پروژه همستر در اولویت قرار دارد. سازندگان این بازی قصد دارند تعداد بازی‌ها را در اکوسیستم خود افزایش دهند و ازطرفی توکن‌های غیرقابل معاوضه (NFT) را به‌عنوان دارایی‌های درون بازی ارائه کنند.

طبق اطلاعاتی که کوین‌تلگراف فاش کرد، یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های همستر در سال ۲۰۲۵، راه‌اندازی بازار NFT برای خرید و فروش دارایی‌های دیجیتال خواهد بود. این بازار به کاربران اجازه می‌دهد دارایی‌های درون بازی‌ها را به راحتی معامله کنند و از این طریق به درآمد برسند.

همچنین تیم سازنده این پروژه قصد دارد با برگزاری مسابقات رقابتی آنلاین که به کاربران اجازه می‌دهد با یکدیگر رقابت کنند و جوایز دیجیتالی به‌دست آورند، کاربران بیشتری جذب کند.

ارائه استراتژی‌های جدید برای حفظ کاربران کنونی و افزایش ارزش توکن‌های درون بازی ازطریق سوزاندن منظم آن‌ها، از دیگر برنامه‌های همسترکامبت در سال ۲۰۲۵ است که باعث ثبات ارزش توکن‌ها و حفظ وفاداری کاربران خواهد شد.

ضمن اینکه سازندگان همسترکامبت در سال ۲۰۲۵ مرحله دوم ایردراپ توکن خود را اجرا خواهند کرد که افزایش جذب کاربران جدید و تعاملات بیشتر کاربران را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.