کدخبر :308051 پرینت
03 مهر 1403 - 22:03

ساعات پایانی انتظار تا ایردراپ همستر کامبت؛ هر ۱۰۰۰ توکن چند تومان؟

کمتر از دو روز تا ایردراپ همستر کامبت باقی مانده و حالا تعداد توکن‌های اختصاص‌یافته به کاربران مشخص شده است. این توکن در بازار پیش عرضه با قیمت ۰.۰۹۲۵ دلار معامله می‌شود و قیمت همستر کامبت در بازه ۰.۱۰ تا ۰.۳۰ دلار در نوسان است و هر ۱۰۰۰ توکن آن تقریبا معادل حدود شش میلیون تومان خواهد بود.

متن خبر

به گزارش سیتنا، برخلاف تصور عمومی، این توکن‌ها به‌صورت تدریجی و در چند مرحله به کاربران اختصاص داده می‌شوند و در روز نخست همه توکن‌ها قابل برداشت نخواهند بود.

در بخش AirDrop این بازی، کاربران می‌توانند تعداد توکن‌های خود را بررسی کنند. 

این بررسی شامل چهار پارامتر است:

  • کل توکن‌ها (Total HMSTR$): تعداد کل توکن‌های اختصاص‌یافته به کاربر.
  • توکن‌های برداشت شده (Claimed): میزان توکن‌های دریافت شده، که فعلاً برای همه صفر است.
  • تعداد توکن‌های در قفل بعدی (Next unlock): توکن‌هایی که در قفل بعدی قابل برداشت هستند و هنوز نمی‌توانند در ۵ مهر برداشت شوند.
  • توکن‌های قابل برداشت (Unclaimed): توکن‌هایی که در ۵ مهر در مرحله اول ایردراپ قابل برداشت خواهند بود.

قیمت همستر کامبت چقدر خواهد بود؟

با وجود مشخص شدن تعداد توکن‌های دریافتی، قیمت این توکن هنوز به‌طور رسمی در صرافی‌ها تعیین نشده است. هم‌اکنون، این توکن در بازار پیش عرضه با قیمت ۰.۰۹۲۵ دلار معامله می‌شود و پیش‌بینی می‌شود که پس از ایردراپ، قیمت آن با قیمت پیش عرضه تفاوت چندانی نداشته باشد.

با توجه به داده‌های صرافی‌ها، قیمت همستر کامبت در بازه ۰.۱۰ تا ۰.۳۰ دلار در نوسان است، و هر ۱۰۰۰ توکن آن معادل حدود ۶٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان (با احتساب دلار ۶۰٬۰۰۰ تومانی) خواهد بود.

نکته قابل توجه این است که قیمت پس از ایردراپ به عوامل مختلفی مانند تقاضا و فشار فروش وابسته است و ممکن است تغییر کند.

فقط ۴٣ درصد از کاربران همستر کامبت واجد شرایط دریافت توکن شناخته شدند!

پیش از این تیم سازنده بازی همستر کامبت، جزئیات ایردراپ فصل یک خود را اعلام کرده و گفته بود ۶۰ میلیارد توکن برای کاربران واجد شرایط ارسال خواهد شد.

در اطلاعیه‌ای که در شبکه اجتماعی X منتشر شد، تیم همستر کامبت اعلام کرد ۷۵ میلیارد توکن از ۱۰۰ میلیارد توکن همستر کامبت (HMSTR) را به اعضای جامعه خود اختصاص می‌دهد.

این بازی بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر داشته اما تیم همستر کامبت می‌گوید در ۲۶ سپتامبر (۵ مهر ۱۴۰۳)، فقط ۱۳۱ میلیون کاربر واجد شرایط دریافت ایردراپ آن بوده‌اند؛ بنابراین فقط ۴۳ درصد کل کاربران توکن‌ دریافت خواهند کرد. این تیم افزود ۲.۳ میلیون کاربر را هم به‌دلیل تقلب از این بازی اخراج کرده است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.