میزان قطعی اینترنت در هر کدام از اپراتورهای همراه چقدر است؟
بر اساس گزارش اخیر سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، میزان قطعی سرویس داده در اپراتور همراه اول ۰.۳۱ درصد برای 3G و ۰.۱۵ درصد برای 4G، ایرانسل ۰.۵۴ درصد برای 3G و ۰.۲ درصد برای 4G و رایتل ۰.۵۸ درصد برای 3G و ۰.۲ درصد برای 4G می باشد.
به گزارش سیتنا، بر اساس آمار رسمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، میزان برقراری موفقیتآمیز سرویس داده 3G و 4G برای همراه اول به ترتیب ۹۹.۴۵ و ۹۹.۷۷ درصد بوده است. علاوه بر این، آمار سرویس داده 3G و 4G برای ایرانسل ۹۷.۲۸ و ۹۹.۶۷ درصد و برای رایتل ۹۸.۸۷ و ۹۹.۳ درصد برقراری ارتباط موفق را نشان میدهد. سایر آمارها در این زمینه به شرح زیر است:
میزان قطعی سرویس داده:
• همراه اول: قطعی ۰.۳۱ درصد برای 3G و ۰.۱۵ درصد برای 4G
• ایرانسل: قطعی ۰.۵۴ درصد برای 3G و ۰.۲ درصد برای 4G
• رایتل: قطعی ۰.۵۸ درصد برای 3G و ۰.۲ درصد برای 4G
وضعیت شکایات ثبت شده در حوزه ثابت و سیار در سامانه ۱۹۵
بر اساس گزارش شاخصهای آماری بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، تا سه ماهه اول سال جاری، مجموعاً ۱۲۹۲۸ مورد شکایت حوزه سیار و ۳۰۸۸۷ شکایت حوزه ثابت در سامانه ۱۹۵ به ثبت رسیده است. بر همین اساس، تعداد شکایات ثبت شده تلفن همراه، تلفن ثابت، پهنباند ثابت و پهنباند سیار به تفکیک فصول سالهای ۱۳۹۹، ۱۴۰۰، ۱۴۰۱، ۱۴۰۲ و سه ماه نخست سال ۱۴۰۳، به شرح زیر است:
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید