کدخبر :307952 پرینت
02 مهر 1403 - 10:44

آغاز توزیع ایردراپ راکی ربیت از امروز (دوم مهر ماه)

توزیع ایردراپ راکی ربیت از امروز (دوم مهر ماه) ساعت ۱۱:۳۰ صبح به وقت تهران آغاز می شود و آموزش فروش این توکن نیز هم‌ زمان با بازگشایی بازار در صرافی‌ ها منتشر خواهد شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، توکن بازی راکی ربیت قرار است روز ۲۳ سپتامبر (۲ مهر) در برخی صرافی‌های ارز دیجیتال لیست شود. اما چه طور می‌توان این توکن‌ها را فروخت و نقد کرد؟

این خبر به ویژه برای کاربرانی که در این بازی فعال بوده و تسک‌های لازم برای دریافت ایردراپ را انجام داده‌اند، اهمیت ویژه‌ای دارد.

کاربران می‌توانند از روز دوشنبه دوم مهر توکن‌های ایردراپ خود را دریافت کرده و در صورت تمایل آن‌ها را بفروشند.

برای برداشت و فروش توکن راکی رابیت، کاربران ابتدا نیاز به خرید تون کوین برای پرداخت کارمزد تراکنش‌ها دارند. انجام هرگونه تراکنش در شبکه تون کوین نیازمند پرداخت کارمزد به‌صورت ارز دیجیتال TON است. بنابراین، لازم است که کاربران قبل از انتقال توکن‌های ایردراپ خود، مقداری تون کوین از صرافی نوبیتکس خریداری کرده و به کیف پول تون کیپر خود واریز کنند.

اگر هنوز حسابی در نوبیتکس ندارید، اولین قدم ثبت‌نام و احراز هویت است. این فرآیند معمولاً کمتر از پنج دقیقه زمان می‌برد. کاربران می‌توانند با استفاده از وب‌سایت یا اپلیکیشن نوبیتکس ثبت‌نام کنند. پس از ثبت‌نام، واریز ریال به حساب نوبیتکس ضروری است تا بتوانید تون کوین خریداری کنید. کارمزد تراکنش‌ها در این شبکه بسیار ناچیز است و به‌طور معمول با کمتر از ۰.۲ واحد تون کوین (حدود ۷۰٬۰۰۰ تومان) قابل پرداخت است.

پس از واریز وجه، کاربران می‌توانند سفارش خرید تون کوین را ثبت کنند. ساده‌ترین روش برای خرید، استفاده از سفارش سریع است که به‌صورت آنی و با قیمت لحظه‌ای انجام می‌شود. پس از تأیید سفارش، موجودی تون کوین به کیف پول کاربران اضافه خواهد شد.

انتقال تون کوین به کیف پول متصل به ربات راکی ربیت نیز مرحله‌ای مهم است. کاربران باید توجه داشته باشند که تون کوین‌های خریداری‌شده باید به همان آدرسی واریز شود که قبلاً به ربات متصل کرده‌اند.

توزیع ایردراپ راکی ربیت از امروز دوشنبه ساعت ۱۱:۳۰ صبح به وقت تهران آغاز می شود. توکن‌های اختصاصی به آدرس کیف پول متصل به بازی واریز می‌شود و امکان برداشت ممکن است به‌صورت مستقیم و بدون نیاز به کارمزد باشد. همچنین در صورت نیاز، کاربران ممکن است باید به ربات مراجعه و توکن‌های خود را با پرداخت مقداری کارمزد Claim کنند.

آموزش فروش توکن راکی ربیت نیز هم‌زمان با بازگشایی بازار در صرافی‌ها منتشر خواهد شد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.