کدخبر :307622 پرینت
26 شهریور 1403 - 13:25

حضور آیگپ در نمایشگاه رصتا

مدیرعامل آیگپ از حضور این پیام‌ رسان ایرانی با شعار هنر هفتم در قاب سبز آیگپ در سومین دوره نمایشگاه رصتا خبر داد.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی آیگپ، کیومرث حاجی رحیمیان، مدیرعامل آیگپ اظهار داشت: سومین نمایشگاه ملی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) صبح امروز در محل مصلای امام خمینی (ره) آغاز به کار کرد و پیام‌رسان آیگپ با سرویس‌های آیگپ تی وی، آیکست، پخش زنده مسابقات ورزشی و ... میزبان علاقه‌مندان به رسانه‌های صوتی، تصویری، سینما و تلویزیون، تامین و تولید محتوا و ... در این نمایشگاه خواهد بود.

وی در ادامه با تاکید بر این موضوع که نمایشگاه ملی رسانه‌های صوت و تصوی فراگیر محلی برای گردهمایی سکوهای فعال در این حوزه است گفت: از فرهیختگان گرامی و دوستداران این مباحث دعوت می‌شود که با حضور در این نمایشگاه از غرفه آیگپ نیز بازدید کرده و با امکانات و خدمات این پیام‌رسان ایرانی به ویژه سرویس‌های مختلف مرتبط با حوزه رسانه‌های صوتی و تصویری که با اشتراک رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد بیشتر آشنا شوند.

در پایان لازم به ذکر است که سومین نمایشگاه ملی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) از ۲۶ تا ۲۹ شهریور ماه ۱۴۰۳ در محل مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود و از ساعت ۱۰ تا ۱۸ میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.