کدخبر :307599 پرینت
26 شهریور 1403 - 09:07

معرفی محبوب‌ ترین سریال‌ های نتفلیکس در هفته‌ گذشته

سریال The Perfect Couple با بیش از ۱۰۳ میلیون ساعت تماشا در هفته اول خود، توانسته جایگاه نخست محبوب‌ ترین سریال‌ های نتفلیکس را به خود اختصاص دهد.

متن خبر

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا، سریال The Perfect Couple با مدت زمان پنج ساعت و شش دقیقه، توانسته بیش از 20 میلیون بازدید را جذب کند و به یک موفقیت بزرگ تبدیل شود.

در جایگاه دوم، فصل اول سریال **Worst Ex Ever** قرار دارد. این سریال که بیش از 27 میلیون ساعت در هفته دوم خود تماشا شده است، 7.2 میلیون بازدید داشته و با داستانی متفاوت در ژانر کمدی-درام توانسته توجه مخاطبان را به خود جلب کند.

سریال **KAOS** در هفته دوم پخش خود، با بیش از 39 میلیون ساعت تماشا و نزدیک به شش میلیون بازدید، در جایگاه سوم قرار دارد. این سریال با مدت زمان طولانی‌تر نسبت به سایرین (بیش از شش ساعت و چهل دقیقه)، یکی از پربازدیدترین آثار نتفلیکس در این هفته بوده است.

در رتبه‌های بعدی، فصل چهارم سریال محبوب **Emily in Paris** با 10.8 میلیون ساعت تماشا و 3.8 میلیون بازدید در هفته چهارم خود قرار دارد. همچنین فصل اول سریال **Prison Break** که به تازگی در نتفلیکس قرار گرفته، با 54.9 میلیون ساعت تماشا و 3.4 میلیون بازدید در جایگاه پنجم است.

فصل هشتم سریال **Selling Sunset** نیز با 19.4 میلیون ساعت تماشا و 3 میلیون بازدید، جایگاه ششم را به خود اختصاص داده است. فصل دوم **Outlast**، با موضوع بقا و ماجراجویی، 10.6 میلیون ساعت تماشا و 2.2 میلیون بازدید داشته و در جایگاه هفتم قرار دارد.

سریال مستند جنایی **American Murder: Laci Peterson** با 5.4 میلیون ساعت تماشا و دو میلیون بازدید، در هفته چهارم خود در رتبه هشتم قرار گرفته است.

در رتبه‌های پایانی، فصل اول سریال فانتزی **Mermaid Magic** با 6.3 میلیون ساعت تماشا و 1.5 میلیون بازدید و فصل چهارم سریال **The Umbrella Academy** با 7.9 میلیون ساعت تماشا و 1.4 میلیون بازدید قرار دارند. طرفداران نتفلیکس از یک سریال علمی تخیلی در این پلتفرم به عنوان "یکی از بهترین‌ها" و "دیدنی" یاد کرده‌اند.

سریال Snowpiercer

در این بین در گروه فیسبوکی Netflix Bangers که بیش از سه میلیون عضو دارد، یکی از کاربران پرسیده بود که آیا باید وقت بگذارد و سریال **Snowpiercer**  را تماشا کند. یکی از اعضا پاسخ داد: «حتماً باید ببینی. سریال فوق‌العاده‌ای است.» کاربر دیگری نوشت: «عاشق این سریالم.»

داستان این سریال در سال ۲۰۲۶، هفت سال پس از یخ زدن کامل زمین رخ می‌دهد و تنها بازماندگان انسان‌ها در قطاری عظیم زندگی می‌کنند که دائماً در حال حرکت به دور کره زمین است.

این قطار که توسط یک میلیاردر عجیب به نام ویلفورد طراحی شده، شامل ۱۰۰۱ واگن است و هر سال ۲.۷ دور به دور زمین می‌چرخد. از زمان وقوع این فاجعه، جمعیت قطار به شدت از نظر طبقاتی جدا شده و درگیر یک مبارزه انقلابی علیه سلسله مراتب اجتماعی سختگیرانه و توزیع ناعادلانه منابع محدود است.

جنیفر کانلی در این سریال نقش ملانی کاویل را بازی می‌کند، کسی که به عنوان سخنگوی قطار و رئیس مهمان‌نوازی وظیفه دارد تا روابط درون قطار را به خوبی مدیریت کند. دیوید دیگز نیز در نقش آندره لیتون، یک کارآگاه سابق که به رهبر گروه تیل تبدیل می‌شود، ظاهر می‌شود. این گروه شامل افرادی است که بدون بلیت وارد قطار شده و به دلیل این کار، با شرایط بسیار سختی از جمله کمبود غذا، آب و برق مواجه هستند.

این سریال که در ابتدا توسط شبکه TNT در سال ۲۰۲۰ پخش شد، سه فصل به طول انجامید و سپس فصل چهارم آن امسال توسط شبکه AMC منتشر شد و در حال پخش است.

اگرچه بسیاری از طرفداران از این سریال به شدت تمجید کرده‌اند، اما برخی دیگر نیز نظری متفاوت داشتند. یک نفر نوشت: «چیز خاصی نیست، اما می‌شود دید.»

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.