کدخبر :307495 پرینت
24 شهریور 1403 - 10:51

افشای مقاصد محبوب سفر با گوگل فلایتز

گوگل فلایتز (Google Flights) به مسافران این امکان را می دهد که محبوب‌ترین پروازهای در دسترس را پیدا کنند؛ اورلاندو، کانکون، نیویورک، توکیو و لندن به ترتیب محبوب‌ترین مقاصدی هستند که مردم بین ۲۴ نوامبر تا ۱ دسامبر برای آن‌ها جستجو کرده‌اند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، گوگل فلایتز (Google Flights) محبوب‌ترین پروازهای حال حاضر را فاش کرده است، زیرا بسیاری از مسافران به دنبال خوش‌گذرانی و نهایت استفاده از تعطیلات هستند.

اورلاندو، کانکون، نیویورک، توکیو و لندن به ترتیب محبوب‌ترین مقاصدی هستند که مردم بین ۲۴ نوامبر تا ۱ دسامبر برای آن‌ها جستجو کرده‌اند.

با نگاهی به داده‌های پروازهای خروجی از فرودگاه‌های آمریکا بین ۲۲ دسامبر و ۵ ژانویه، به فهرستی از محبوب‌ترین سفرها برای کریسمس و شب سال نو می‌رسیم که شامل مقاصدی همچون توکیو، اورلاندو، کانکون، میامی و نیویورک می‌شود.

جیمز بایرز، مدیر گروه محصولات جستجو در گوگل، به فاکس نیوز دیجیتال گفت: «اگر برای جشن شکرگزاری در داخل آمریکا سفر می‌کنید، داده‌های ما نشان می‌دهند که ارزان‌ترین بلیط‌ها معمولاً در اوایل اکتبر در دسترس هستند.»

با وجود اینکه بسیاری از شهرها برای مقاصد تعطیلات مختلف مشترک هستند، اورلاندو به نظر می‌رسد که مقصد محبوب‌تری باشد، زیرا در جایگاه اول برای محبوب‌ترین مقصد در جشن شکرگزاری و در جایگاه دوم برای تعطیلات کریسمس و سال نو قرار گرفته است.

احتمالاً دلیل این محبوبیت هوای گرم و جاذبه‌هایی مانند پارک‌های تفریحی دیزنی‌ورلد و یونیورسال اورلاندو است.

کانکون در مکزیک، دیگر مقصد آفتابی، در جایگاه دوم برای جشن شکرگزاری و سوم برای تعطیلات دسامبر قرار گرفته است.

با وجود کمبود گرما، نیویورک در جایگاه سوم مقاصد محبوب جشن شکرگزاری قرار گرفته که شاید بخشی از این محبوبیت به دلیل رژه روز شکرگزاری میسی و دیگر فعالیت‌های فصلی مانند اسکیت روی یخ در مرکز راکفلر باشد.

خطوط هوایی در تلاشند تا با این روندهای سفر هماهنگ شوند و مسیرهای خود را به‌روزرسانی کنند.

شرکت هواپیمایی امریکن ایرلاینز پروازهای جدیدی به مقاصد گرم و آفتابی مانند سنت لوسیا، سنت مارتن و سنت وینسنت و گرنادین‌ها اضافه کرده است، در حالی که جت‌بلو و ساوث‌وست خدمات خود را به باهاما و پورتوریکو آورده‌اند.

سفر

مقاصد برتر برای جشن شکرگزاری

- اورلاندو

- کانکون

- نیویورک

- توکیو

- لندن

- میامی

- پاریس

- لس آنجلس

- لاس وگاس

- هونولولو

مقاصد برتر برای کریسمس و شب سال نو

- توکیو

- اورلاندو

- کانکون

- میامی

- نیویورک

- لندن

- سن خوان

- هونولولو

- پاریس

- لاس وگاس

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.