کدخبر :307494 پرینت
24 شهریور 1403 - 10:37

تغییر شکل صنعت گردشگری با نوآوری

با پیشرفت‌هایی مانند سما، اولین خدمه کابین انسانی دیجیتال در جهان و فرآیندهای نوآورانه‌تر پذیرش، سفر برای همه راحت‌تر و لذت بخش‌تر می‌شود و در همین حال صنعت گردشگری با ترکیب نوآوری و پایداری متحول می شود.

متن خبر

به گزارش سیتنا، آینده گردشگری اینجاست، با ترکیب نوآوری و پایداری. دریابید که چگونه شیوه‌های احیاکننده و فناوری‌های پیشرفته در حال تغییر شکل صنعت سفر و ایجاد تأثیر مثبت بر جوامع و کره زمین هستند.

در این قسمت از The Exchange، به بررسی آینده گردشگری و نحوه تغییر شکل صنعت با نوآوری می‌پردازیم. گای شون با تینا اودوایر، مدیرعامل و بنیانگذار شرکت فضای گردشگری، روند روبه‌رشد گردشگری احیاکننده را بررسی می‌کند. تینا از چگونگی تمرکز این رویکرد جدید بر سودرسانی به جوامع محلی و حفاظت از محیط زیست صحبت می‌کند.  

فیل استبینگ، از مرکز ملی حیات وحش پوکاها نیوزیلند گزارش می‌دهد، جایی که ما درمی‌یابیم که چگونه آن‌ها فرصت‌های مشارکت مثبت در تلاش‌های حفاظتی را برای مسافران خلق می‌کنند.

تیری آنتینوری، مدیر ارشد بازرگانی هواپیمایی قطر، نظرات خود را در مورد اینکه چگونه هوش مصنوعی سفر هوایی را متحول می‌کند، به اشتراک می‌گذارد. با پیشرفت‌هایی مانند سما، اولین خدمه کابین انسانی دیجیتال در جهان و فرآیندهای نوآورانه‌تر پذیرش، سفر برای همه راحت‌تر و لذت بخش‌تر می‌شود.

از آنجایی که مسافران به‌طور فزاینده‌ای به دنبال تجربیات معنادارتر هستند، بخش گردشگری با این تقاضاهای در حال تحول سازگار می‌شود. این قسمت نشان می‌دهد که چگونه هم‌گرایی فناوری و پایداری، عصر جدیدی از سفر را آغاز می‌کند که نه تنها برای مردم بلکه برای کره زمین نیز سودمند است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.