کدخبر :307214 پرینت
18 شهریور 1403 - 16:18

دریافت تندیس و لوح تقدیر جایگاه برترین های تشکل های کشور توسط اتحادیه صنعت مخابرات

در چهارمین همایش تشکل‌های اقتصادی با عنوان تشکل‌های اقتصادی، راهبران توسعه، اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران به عنوان یکی از تشکل های برتر اتاق بازرگانی ایران، ضمن دریافت تندیس و لوح این همایش، مورد تقدیر قرار گرفت.

متن خبر

به گزارش سیتنا، صبح امروز یک شنبه ۱۸ شهریور، چهارمین همایش تشکل‌های اقتصادی با عنوان «تشکل‌های اقتصادی، راهبران توسعه» در اتاق ایران و با حضور غلامرضا نوری، وزیر جهاد کشاورزی، حمیدرضا حاجی بابایی، نایب‌ رئیس مجلس شورای اسلامی، هیئت ریئسه اتاق بازرگانی ایران، اتاق اصناف، اتاق تعاون و روسا، دبیران و‌ اعضای تشکل‌های بخش خصوصی برگزار شد که طی این مراسم، تشکل‌های برگزیده معرفی شدند.

اتحادیه

در  پایان این مراسم اتحادیه صادر کنندگان صنعت مخابرات ایران به عنوان یکی از تشکل های برتر اتاق بازرگانی ایران ضمن دریافت تندیس و لوح این همایش مورد تقدیر قرار گرفت.

اتحادیه 1

در این مراسم دکتر داوود‌ ادیب، ریئس اتحادیه صادر کنندگان‌ صنعت مخابرات ایران به نمایندگی از اتحادیه تندیس و لوح نقدیر این مراسم را دریافت نمود‌.

اتحادیه 3

گفتنی است که پیش تر با اعلام نتیجه ارزیابی اتاق ایران پیرامون تشکل‌های این مجموعه، اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران، برای سومین سال متوالی موفق به کسب رتبه A در میان بیش از 200 تشکل‌ زیرمجموعه اتاق بازرگانی ایران گردیده بود.

اتحادیه0اتحادیه 4

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.