کدخبر :307191 پرینت
18 شهریور 1403 - 12:15

برگزاری رویداد 2024 اپل؛ 19 شهریور ماه

در رویداد بزرگ اپل انتظار می رود سری آیفون‌ های ۱۶ و یک یا دو ساعت نمایش داده شود و حتی ممکن است یک SE جدید نیز رونمایی شود.

متن خبر

به گزارش سیتنا، برای طرفداران اپل، بزرگترین روز فناوری سال در راه است و آن رویداد معرفی آیفون ۱۶ اپل است. این رویداد در روز ۹ سپتامبر در ساعت ۱۳ به وقت منطقه زمانی شرقی (۱۹ شهریور ۲۰:۳۰ به وقت ایران) در کوپرتینو(Cupertino)، کالیفرنیا برگزار می‌شود و می‌توانید آن را به صورت زنده در یوتیوب یا وب‌سایت این شرکت تماشا کنید.

مهم‌ترین خبری که از رویداد «وقت درخشش است»(It's Glowtime ) اپل انتظار داریم، سری آیفون‌های ۱۶ است. همچنین نمایش یک یا دو ساعت اپل جدید پیش‌بینی می‌شود که حتی ممکن است به سه مورد هم برسد اگر اپل یک SE جدید را به نمایش بگذارد.

فراتر از آن، شایعاتی در مورد به روز رسانی ایرپادهای استاندارد اپل به گوش می‌رسد. و اگر در مورد مک‌های جدید M۴، هوم پاد، آی‌پد مینی یا حتی آیفون SE جدید می‌خواهید بدانید باید گفت که برخی از آنها ممکن است اواخر امسال به نمایش درآیند، در حالی که برخی دیگر احتمالا تا سال ۲۰۲۵ یا بعد از آن، پرده‌برداری نمی‌شوند. با این وجود تا فرا رسیدن زمان رونمایی همه چیز حدس و گمان محض است.

احتمالاً چهار مدل جدید در این رویداد معرفی خواهند شد که مشابه آنچه اپل در سال گذشته انجام داد، است. به گفته مارک گورمن تحلیلگر این صنعت، ظاهرا گوشی‌های جدید شرکت اپل «آیفون ۱۶»، «آیفون ۱۶ پلاس»، «آیفون ۱۶ پرو» و «آیفون ‌۱۶ پرو مکس» نام خواهند داشت. این دقیقاً همان نامگذاری است که سال گذشته برای سری آیفون‌های ۱۵ اتفاق افتاد، بنابراین به نظر می‌رسد که شایعات اپل در مورد استفاده از اسم «آیفون اولترا» درست نباشد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.